"With or without you"

176 35 16
                                    

Previously :
Η Άννα γέννησε 🎉
Ο Άντριαν έχει ορεξουλες (πάλι)

Συνέχεια της 18+ σκηνής

" Σε θέλω, σε θέλω τώρα, Andrian σε παρακαλώ" κατάφερα να ψελλισω και έβγαλε τα δάχτυλα του από την περιοχή μου καθώς με γύρισε προς τα εκείνον και ένωσε τα χείλη μας σε ένα πολύ έντονο φιλί..
Έβαλα τα χέρια μου μέσα από την μπλούζα του και ένιωσα το γυμνασμένο του σώμα καθώς τα στόματά μας εξερευνούσαν το ένα το άλλο.
"Γαμωτο σου μικρή, είσαι κόλαση." ψέλλισε πάνω στα χείλη μου και συνέχισε να χαϊδεύει όλο μου το σώμα, σπιθαμή προς σπιθαμή.
Το χέρι του με μια επιδεικτική κίνηση αφαίρεσε την πετσέτα από το σώμα μου και δεν προσπάθησα καν να διαμαρτυρηθώ.

Απομακρυνθηκε για λίγο από το φιλί μας και έμεινε να σκαναρει το σώμα μου από πάνω μέχρι κάτω. Για ακόμη μια φορά βρισκόμουν τελείως εκτεθειμένη μπροστά του. Τα μάτια του γυάλιζαν από προσμονή και μόνο που δεν του έτρεχαν σαλακια από το μισάνοιχτο στόμα του.
"Κλείσε το στόμα σου βλακα, θα πλημμυρήσουμε εδώ μέσα." του είπα κοιτώντας τον σαγηνευτικά σηκώνοντας ελαφρά το φρύδι μου,ξέροντας πως είναι εντελώς ευάλωτος.
"Ποιον αποκάλεσες βλακα, μικρό;" απάντησε και με πλησίασε απειλητικά. Η φωνή του τόσο αισθησιακή και βαριά έστειλε ένα κύμα ηδονής χαμηλά στην κοιλιά μου.

Πριν προλάβω να του αντιμιλησω, με μια γρήγορη κίνηση με σήκωσε και με έβαλε πάνω στα πόδια του, με το πρόσωπο μου να κοιτάει προς τα εκείνον.
Δεν κουνιόταν κάνεις από τους δύο, βαριά ανασαιναμε αργά και ήταν λες και ο ένας περίμενε από τον άλλον να κάνει κάτι.

Τα χέρια μου αποφασιστηκά στο φερμουάρ του παντελονιού του, το κατέβασα μαζί με το εσώρουχο του, αρκετά ώστε να έχω πρόσβαση στην στύση του. Εστρεψα το βλέμμα μου πίσω στα καταπράσινα ματιά του και τον έβαλα αργά μέσα μου βλέποντας με ικανοποίηση τα μάτια του να γυρίζουν στο  πίσω μέρος  του κεφαλιού του από ηδονή.
"Violet." αναστέναξε και έβαλε τα χέρια του στους μοιρους μου ενώ εγώ άρχισα να ανέβω-κατεβαίνω πανω του.
"Τσ τσ τσ, τώρα κάνω εγώ κουμάντο μωρό μου." ψιθύρισα δίχως να σπάσω την οπτική επαφή και είδα στα χείλη του να σχηματίζεται ένα μικρό πονειρό μειδίαμα. Το παίζει σκληρός, αλλά κατά βάθος το λατρεύει όταν παίρνω τον έλεγχο.

Επιτάχυνα τον ρυθμό μου και έχωσα το κεφάλι μου στον λαιμό του. Τα χέρια μου στην πλάτη του, τα δικά του να χουφτωνουν τα οπίσθια μου με δύναμη αφήνοντάς μου σημάδια που σίγουρα δεν θα έφευγαν για κάμποσες μέρες.

Angel,who? ✔️Where stories live. Discover now