Sabah yataktan gözlerimi ovuşturarak kalktım ve gerindim. Bir süre camdan dışarı bakıp temiz havayı içime çektikten sonra merdivenlerden aşağıya indim ve masada oturan insanlara baktım. Gülümsedim ve saygıyla eğildikten sonra ben de masaya oturdum.
Herkes yemeğini yerken Jeongguk dikkatimi çekti. Annesinin verdiği yemeklere karşı yalnızca ağzını açıyordu. Bunun fiziksel bir problem olabileceğini düşündüm. Ancak kadının anlattıklarına göre hareket etmemesi için hiçbir engel yoktu. Açlığı, gözlerindeki parıltıdan ve ağzını açışından belli oluyordu.
Aslına bakarsanız hoş bir çocuktu. Beyaz teni, kıvırcık kahverengi saçları ve parlak kahverengi gözleri vardı.Ellerimi çenemin altından birleştirdim ve Bayan Jeon'a baktım.
"Bayan Jeon, Lütfen durun."
Kadın ilk önce tuhafça bana baksada daha sonra durdu ve arkasına yaslandı.
Jeongguk gözlerini hızlıca kırpıştırdı. Ne olduğunu anlamamış gibiydi ancak aç olduğu kesindi.Ağzını açtı ve bir süre bekledikten sonra gözlerimin içine baktı.
Memnunca gülümsedim ve elini tuttum."Aç olduğunu biliyorum Jeongguk.
Biraz çaba gösterip kendin dener misin?"Güven verircesine gülümsedikten sonra elini bıraktım ve dikkatlice ona baktım. Sol eli kıpırdanmaya başlamıştı, ardından kalkıp geri inmişti.
Üzgünce gözlerime baktı.
Masadaki herkes nefesini tutmuş bize bakıyordu. Ortamın garipliğini ona farkettirmemek için tekrar gülümsedim."Sorun değil Jeon, bir daha dene."
Bu sefer başaracağını umuyordum. Kararlı gözlerle yemeğe baktı. Bir süre bekledikten sonra elini çatala attı ve hafifçe kaldırdı. Ellerinin titremesinin onu engellemesine izin vermedi ve çatalı yemeğe batırıp ağzına götürdü. Biraz çiğnedikten sonra elini saldı ve çatal yere düştü. Gözlerime baktı.
Annesinin çığlığı ile irkildi ve tekrar eski pozisyonuna dönüp kıpırdamadan durmaya başladı.
Memnunca gülümsedim. Annesi hızla ayağa kalktı.
"AMAN TANRIM BU BİR MUCİZE!"
Jeongguk tuhafça bize bakıyordu. Büyük ihtimalle yüksek sesten hoşlanmamıştı.
"Bayan Jeon, lütfen bağırmayın. Hareket etmeye olan ilgisini azaltıyorsunuz."
Kadın sakince nefes aldı ve bana baktı. Gözlerindeki minnettarlığı gördüğümde düşündüm.
Değmişti. Harcadığım 22 yıla kesinlikle değmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Carousel' smutshot (✓)
Hayran KurguTaehyung, akıl hastası Jeongguk'a aşık olmuştu. #taekook #yetişkiniçerik #gaylove #22temmuz