my sweet disaster

2.3K 104 25
                                    

خب خب ... اولین فن فیکشنی که میخوام بهتون معرفی کنم و خودم هم خیلی نویسندشو دوس دارم و هم خود فیکشن رو مای سوییت دیزستر هست .
یه فضای خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی کیوت داره که شماها حتی نمیتونین تصورشم بکنین .
آمم فقط یه نکته اینکه اسماته و برای اسمات خونای زبر دست خیلی خوبه . از این اسماتای آبکی و شل و ول نیست و خیلی خوبه . کالاماری (اسم مستعارشه بچم مامان منم هست 😋) نویسنده ایه که میتونه تورو با قلمش ببره به اون دنیای کیوت و فانتزی که خودش تو مغزش هست . آها یادم رفت بگم که کمدیم هست و من واقعا به نوشته های طنز این دختر افتخار میکنم چون واقعا هر دفعه رسیده بود به پارتای خنده دارش از خنده خودمو گاز میگرفتم .
البته اینا همش نظر منه و هیچ اجباری به اینکه شما باید نظر منو بپذیرید و من درست میگم نیست .
ممکنه بعضیا بخوننش و نظرشون کاملا مخالف نظر من باشه ولی در هر صورت من از خوندن این فیک لذت بردم . و امیدوارم شماهم با این فیک بخندین و حال کنین .
کالاماری عزیزم ، شاید توی کامنتا بهت گفته باشم که چقد پرفکتی ولی الان دارم از ته قلبم بهت میگم .
kallamari you'r perfect .

آها راستی فیک هم کامل شده . ولی من میگم اگه برای خوندن این فیک تو صفحه ی ماری رفتین ، بقیه ی فیکاشم چک کنین . مثل مای لیتل استرابری که اونم تو یه پارت دیگه معرفی میکنم . آه الان که دارم اینو مینویسم فالورام سه تائن . یاح یاح یاح یاح یاح .
مرض .
خود درگیری .
شبتون شیک .

シ︎ 𝑭𝒂𝒏𝒇𝒊𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏𝒔 シ︎Where stories live. Discover now