Whalien 52

677 40 19
                                    

هه هه هه
ببینین کی کامبک داده !
عزیز دلتون ، کراش همتون !
هاهاهااااا
لانگ تایم نو سییییییییی
دلتون برام تنگ شده بود شیطونا ؟؟ آره ؟؟ منکه میدونم دلتون تنگ شده بود نمیخواد پنهونش کنین بلاها :'))
ببینین چی براتون آوردم !
فیک روانشناختی !!
خب من خودم تهکوک ، نامجین و سپ شیپرم ولی این دلیل نمیشه فیک با کاپلای دیگه نخونم که ، میشه ؟
مثه اینه که بگی من چون کارگردان مورد علاقم تارانتینوعه از کارگردانای دیگه فیلم نمیبینم و خب این خیلی مسخرس .
هر فیکی با هر کاپلی لیاقت خوندن داره تا وقتی موضوعی برای گفتن داشته باشه و ازش لذت ببری .

خب باید بگم من کلا به اینجور فیکای روانشناختی خیلی علاقه دارم چون باعث میشه چشممنون خیلی رو به دنیا باز بشه و خیلی چیزا رو بهتر درک کنیم و بعد اون تمام دنیا رو از یه زاویه ی دیگه نگاه کنیم .

وال پنجاهو دو هرتز هم دقیقا همینطوری بود و بعد خوندنش باهاتون کاری میکنه که خیلی فکر کنین
به حرفایی که زده ، مشکلاتی که دنیا داره ، کارایی که ما باید برای بهتر شدن جهانمون انجام بدیم و ...
همه جزو عواملی هستن که این داستانو لذت بخش میکنن .
قلم نویسنده قلم ظریفیه که با تکنیک تاکید روی جمله ها میتونه به احساساتتون نفوذ کنه و کاری کنه که با شخصیت همزادپنداری کنین .
کاپلش تهگیه ، ژانرش بیشتر روانشناختیه ولی خب اون بینابین درام نرمی رو هم بین یونگی و تهونگ شاهد هستیم .
و مثل همیشه یه ژانر دیگه هم داره که نمیگمش بلکه ترغیب شین برین بخونین جان اصغر ولی میدونم که نمیرین ... اما ، همه میدونن فیلما ، کتابا و فنفیکهایی که من معرفی میکنمو اگه نخونن نصف که هیچ ، کل عمرشون بر فناست :')

بابت غیبت کبری هم عذر میخوام ، از این به بعد سعی میکنم هر روز یا هر شب ، یه دونه فیک نقلی بهتون معرفی کنم که جبران بشه :)

یه نکته ایم بگم راجب افرادی که میخونن ولی وت نمیدن ، به شخصه اصلا برام اهمیت نداره و کار خودمو ادامه میدم ولی بنظرتون خیلی از نویسنده ها نیستن که واقعا لایق وت هستن ؟
کسایی که استوریشونو میبینن مثلا فک کنین صد نفرن ولی از اون بین فقط بیست ، بیستو پنج نفر وت میدن . خب این خیلی بی انصافیه چون اونا زحمت میکشن و مینویسن چون نمیخوان بد قولی کنن ، زحمت میکشن و حتی تو بدترین شرایط فیک طنزشونو آپ میکنن مثل ماری که من میدیدم تو بدترین شرایط هم سوییت دیزستر یا مای لیتل استرابری رو آپ میکرد چون فقط به ما قول داده بود که آپ کنه .
میدونین ؟؟ با اینکار نه پولی به نویسنده ها تعلق میگیره نه بهشون سمتی میدن ، فقطو فقط تلاش میکنن ، مینویسن ، خنده رو لب بقیه میارن و کاری میکنن که بقیه احساس لذت دارن و در عوض فقط انتظار یه کامنت قشنگو انرژی بخش و یا یدونه وت دارن که هیچکودومشون هیچ چیزی از کسی کم نمیکنه ! منکه کارم فقط معرفی کردن فیکه که بتونم کاری کنم افراد بیشتری کاراشونو ببینن و همونطور که من احساس لذت کردم اوناعم همین احساسو با خوندن اون فیک تجربه کنن .
انگشت زدن روی یه ستاره ی کوچولو ویا نوشتن چند کلمه "خسته نباشی!" یا چمیدونم "کارت خیلی خوب بود !" کار زیادی نداره ! و فقط خدا میدونه که با اینکارتون چقدر به یه نویسنده انگیزه میدین !
با این جمله ها و ابراز احساسات و رضایتتون از فیک ، کل خستگیا رو از تن اون نویسنده میشورین و میبرین !
پس لصفا ! وقتی میخونین وت بدین ، کامنت بذارین !
بذارین بفهمن که ما داریم با اثرشون حال میکنیم و تونسته لبخند بیاره رو لبامون !
خیلی وقتا همین چیزای کوچولو ، باعث اتفاقای بزرگ میشه :)

پس ، نویسنده ی محترم و خوبو کووله whalien 52 ، باید بهت بگم که به شدت با این کتاب حال کردم ! دمت گرم ! و ممنون از اینکه با همچین فیک قشنگی سرحالم آوردی !
f_skndri

لاب یو عال :)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 06, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

シ︎ 𝑭𝒂𝒏𝒇𝒊𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏𝒔 シ︎Where stories live. Discover now