Sinners

1K 45 42
                                    

به به ههههههههههههههههههههههههههه
فیک داریم چه فیکی
خدایی همه ی این فیکارو بهتون معرفی کردم تا برسم به این و آمینوس و د لون .
بنگتنی هرچی ازش بگم کم گفتم
این جمله یه جمله ی کلیشه ای نیست ، واقعا وقتی میخوام این فیکو برای کسی توصیف کنم ، زبونم بند میاد فقد به طرف میگم اگه به به من اعتماد داری بخونش . جدی میگم . هر چقدر از خوبیاش بگم کم گفتم .
این
فیک
فوق
العاده
و
وحشتناک
پرفکته
.
از یه سال پیش تاحالا ازم پرسیدن فیک مورد علاقت تو واتپد چیه گفتم سینرز .
ینی اصلا ....اووووووووفففففففففففففففف
فقط من با زمان آپش مشکل دارم -_-
دریم واکر جان، مادر خواهش میکنم دوبار تو هفته آپ کن . میدونم سرت خیلی شلوخ پلوخه ولی واقعا اگه تونستی دوبار در هفته آپ کن . خواهشششششششششش.
فضا سازی بی نقصه . قلم نویسنده بی نقصه . گسترش داستان عاللللیییییییهههههههه . ینی ببینین این یه فیک طولانیه خب ؟ و ما شخصیتای زیادی رو تو طول فیک داریم . ولی این اصلا اینجوری نیس که بیاد یه شخصیتو خیلی تو چشم بیاره و اونی که اصلی هست رو محو کنه . کاملا میدونه داره چیکار میکنه و خب ... قطعا فک کنم تا اینجا فهمیدین که نویسنده از سواد ادبی وحشتناک عالی برخورداره .
از الان بگم من کارگردان فیکشماا کسی حتی فکرشم نکنه که بخواد فیلمشو بسازه چون من دارم کلاس کارگردانی میرم واسه اینکار پس دهنا بستهههههههه.
خب داشتم میگفتم . آره دیگه . همین ولی جدی میگم از نظر من هر چقدر بگم عالیه بازم کم گفتم .
اسمات نداره و اصلا داستان عاشقانه و کاپلی نیست ولی خب به شخصه آرورا رو با نامجون شیپ میکنم *-*
بخونید بخونید بخونید
و اگه از خوندنش پشیمون شدید بیاین هرچی دوس داشتین بم بگین .
من این فیکو حتی به کسایی که آرمی نیستن هم معرفی کردم و اونائم خوندن ، مگه نه حدیثم ؟؟ خوب نبود بنظرت ؟؟
من و حدیث که از طرفدارای پروپاقرص ( امیدوارم درست باشه ) این فیکیم و فک کنم اول از همه ووت میدیم و میخونیمش :)))) یادم رفت بگم سورئاله .
بله چی فک کردین خدایی ؟؟ تو خواب ببینین رئال بهتون معرفی کنم :))))) شوخی کردم ولی خب ... آخه تو واتپد رئال پیدا نمیشهههههههه. میشه ها ولی کمه .

فک کنم نیاز به خلاصه نداشته باشه ولی حالا یکم میگم .
خلاصه ی داستان اینه که برین بخونین تا بفهمین من چی میگم .

دریم واکر عزیزم ، من عاشق سینرز هستممممممممممممممممممممممممممممممممممم
امروزم قرار بود آپ کنی ، نکردی حواسم بت هستاا

دمت گرمممممممممممممم
همینجوری ادامه بده به نوشتن . و شاید شوخی بگیری حرفامو که میخوام اینو فیلم کنم و کارگردانش بشم ولی من کاملا جدیم .
دریم واکر انداره ی ستاره های آسمون لاو یو ما لاولیییییییییییییی
DreamWalke_r

البته که زیادن ولی اینم دیالوگ مورد علاقم :

"_ بعضی وقتا حس میکنم نمیشناسمت .
+ موضوع تازه ای نیست ، منم خیلی وقته که خودمو نمیشناسم ."

シ︎ 𝑭𝒂𝒏𝒇𝒊𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏𝒔 シ︎Where stories live. Discover now