های گایززززززززز
آیم بک ویت عه نیو استوری !!!
خب من باید بگم که کلا علاقه ی خاصی به این اثر دارم چون فضا حالت سیاه و سفیده داره ،پلیسی و اکشن هم هست و این ژانر ها هم علاقه ی منو به این بووک دو چندان میکنه چون بنظرم کسانی که همچین چیزایی خلق میکنن یه ذهن فوق العاده خلاق دارن ( به علاوه ی کسایی که تراژدی و کمدی مینویسن ) چون ماجرا ها ، تعقیب و گریز ها ، رمز و راز هایی که توی این آثار خلق میشن یه ذهن خلاق و متمرکز نیاز داره چون درست کردن یه همچین چیزی کشکی نیست و برعکس باید کلی اطلاعات در مورد انواع مواد مخدر ، سلاح ها ، طرز کار توی اداره ی پلیس و ... داشته باشی ( البته اگه میخوای داستانت آبکی نباشه و درست حسابی در بیاد ) که البته این کارا خیلی وقتتو میگیرن .
"رندی" به قول خود نویسنده داستان زندگی افرادی رو روایت میکنه که گذشتشون اونها رو افسارگسیخته کرده .
این فف واقعا از نظر من یه چیز متفاوتی رو به نمایش گذاشت . کار نویسنده عالی بود و برخلاف خیلی از فن فیک ها فلش بک هایی که در طول داستان باهاشون مواجه هستیم کاملا بجا هستن ، یا به زبانی دیگه ، نویسنده کاملا توی داستانش زندگی میکنه ، میدونه که کجاها باید چه اطلاعاتی رو فاش کنه و کجاها نباید و همچنین یه اصلی هست که هم تو فیلم سازی ما اینو داریم هم تو داستان نویسی که میگه نویسنده یا کارگردان همیشه نباید همه چیز رو برای مخاطب به صورت واضح بگه و ما توی این فف شاهد رعایت کامل این اصل به دست نویسنده هستیم . همیشه کاری میکنه که ذهن درگیر بشه چه کوچیک چه بزرگ ، همیشه یه چیزی برای فکر کردن بهش تو رندی وجود داره .
وضعیت فیک درحال آپه ولی فصل اول که رندی باشه تموم شده و چندین پارت از فصل دوم هم آپ شده .
تاحالا که اسمات نداشته . شما به علاوه ی فضای دارک و جنایی که دارین به صحنا کمدی هم طرف هستین .
ولی باید از همین الان بهتون بگم که اگه روحیه ی لطیف و شکننده ای دارین این فیک براتون مناسب نیست چرا که بعضی از صحناتش ممکنه براتون دلخراش باشن .نویسنده ی خوشمل و گوگولی !
shopicopa
ممنون از اینکه رندی رو خلق کردی و چنین فف گلی دست جامعه دادی ! دمت گرم و اینکه زود زود آپ کن !
YOU ARE READING
シ︎ 𝑭𝒂𝒏𝒇𝒊𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏𝒔 シ︎
Fanfictionمعرفی فن فیکشن هایی که شاید نیاز باشه هممون یه بار بخونیمشون :)