خب خب با سلام و درودی دیگر خدمت واتپدیون و ریدر های گرامی .
خیر مقدم عرض مینماییم ... واستین ... عه وا خاک بر سرم کی این سخنرانی اسکار منو ریخته تو متن واتپدم ؟
خاک بر سر کافر کنن آخه خوهار مومن ، برادر مومن این چه کاریه ؟خب بیاین فاکتور بگیریم سوتیی که دادمو .
بد از غیبت نه همچین صغرا در خدمتتون هستم تا یک عدد فیکشن گل گلاب معرفی کنم .
پسر کور یکی از بهترین کارای سویل عزیزه و من به شخصه قلمشو دوس دارم و جزو معدود نویسنده هایی هست که با وجود اول شخص بودن دیدگاه خوب کارشو انجام میده و کاری میکنه که شما اون جملات کلیشه ای توی داستانای اول شخص رو نشنوین و این به خاطر جملاتیه که نظر خود شخصیت رو بیان میکنه و یا مونولوگ داره هستش .
نویسنده ی عزیز خوب میدونه که جای فلش بک ها کجان و تا کجا باید داستان رو گنگ پیش ببره .
قلمش مارو مجبور میکنه به غیر از اطلاعاتی که داستان بهمون میده خودمون دنبال جزئیات و ... باشیم .
خط زمانی رو خوب کنترل میکنه و کلا کارش رو بلده .
پسر کور ، داستان زندگی افرادی رو روایت میکنه که بعد از یه نقطه و اتفاق دیگه مایل نیستن درست زندگی کنن ولی سر راهشون با افرادی برخورد میکنن که کم کم این انگیزه رو درشون برای ادامه ی زندگی ایجاد میکنن .وضعیت داستان کامل شدست
اسمات نداره
کاپلاش ویکوک و یونمینن
و ... همین دیگه امیدوارم همینطور که من از خوندنش لذت بردم شما هم نهایت لذت رو ببرین !
راستی دیگه نمیخوام بهتون بگم واتپدیون یا ریدرای گرام ! میخوام براتون یه اسم انتخاب کنم که با اون صداتون بزنم .
خیلی گوگولی میشه نه ؟؟ *-*-*-*-*
ذوق ذوق ذوووووووققققققققق
خب باید اسم پیدا کنم براتون دیگهو اینکه راستی توی این وضعیت قمر در عقرب کلیییییی مراقب خودتون باشین و اینکه انقد نترسین کرونا چیز غولی نیس فقط اگه بیماری قبلی مثل دیابت ، تنگی نفس ، مشکلات قلبی و ... دارین خیلی احتیاط کنین ولی اگه هیچیتون نیس نترسین . بیرونتونو با رعایت قوانین و نکات بداهشتی برین و از زندگی عقب نمونین . نترسین چیز شاخی نیس و باید بهتون بگم آمار کشته هایی که آنفولانزا داده خیلی بیشتر از کرونا بوده :)
پس کلییییییی مراقب خودتون باشینا ، باشه ؟
راستی سویل هم امسال کنکور داره ، منم تیزهوشان دارم
البته تیزهوشان به درک ولی بیاین امیدوار باشیم که هم من تو نمونه دولتی قبول بشم هم سویل رشته ای رو که دوس داره تو کنکور . برای همه ی کسایی که مثه منو سویل بدبختن هم آرزوی موفقیت و بهترین ها رو دارم .سویل عزیزم ، کلییییی با فیکت حال کردم ، دمت گرم !
kimsevilکلیییی دوستون دارم
بوس پس کله هاتون
کامنت نذارین خیلی ناراحت میشم
مراقب خودتون باشین و تا درودی دیگر بدرود :)
YOU ARE READING
シ︎ 𝑭𝒂𝒏𝒇𝒊𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏𝒔 シ︎
Fanfictionمعرفی فن فیکشن هایی که شاید نیاز باشه هممون یه بار بخونیمشون :)