Dojdu do pokoje, zavřu za sebou dveře a vydechnu. Pak rychle pospíchám k zrdcádku na stole a sama sebe se zděsím.
Rychle hledám odličovací tamponky a něco lepšího na sebe než je moje momentální pyžamo s Íáčkem z medvídka Pú.
Obličej si otřu posledním tamponkem a obléknu se do bledě modrého trička i tak s ale aspoň menším znakem postavičky z pohádky. Svoje šedé kraťasy si závážu na mašličku a jdu najít po bytě Harwina.
Kouknu do obýváku, koupelny, pokojů a nakonec do kuchyně kde sedí na barové stoličce zády ke mě a popíjí vodu ze skleničky.
,,Moc se omlouvám za ten řev a taky za tu špatnou pohostinnost." Zastydím se.
,,To je v pořádku, jen jsem se lekl co se děje. Teta zůstala ve městě kvůli práci a jsem doma sám, takže o tom vím jen já. Ostatní sousedi mají jen trauma." Uchechtne se.
,,Ooo pán se pokusil být vtipný" popíchnu ho.
Jen po mě hodí očkem a zase upije ze sklenice.
,,Helee, tak když jsme oba doma sami a já se bojím a-AAAA!.." zahřmí ,,bouřek..." podívám se na něj ztrapněně ,,nechtěl by jsi tu přespat?"
Zatajím dech, protože pozvat si na přespání do bytu někoho koho znáte sotva tak 2 hodiny je frajerství.
,,Hele moc rád, aspoň se ti budu moct smát uječenče!" Začal se smát a já s hlubokým nádechem na znak uražení jsem se poté začla také smát.
,,Tak to díky" potěší toto.
Smích mě přejde když přemýšlím kam ho uložím.
,,Nevadilo by ti kdybych tě nechala spát ve starým pokoji po bráchovi? Je hned naproti mému a brácha už v něm pár let nebyl, takže mu to vadit určitě nebude." Pousměju se s nadějí.
,,Jasný, v pohodě" souhlasí.
,,tak ju, pojďte se mnou prosím" prohlásím a stoupnu si na špičky jako bych měla podpatky a ruku ohnu v lokti a dlaň vytočím směrem ke stropu a pomyslně představuji nějakou krávu z recepce.
Harwin se při pohledu na komedianta jako jsem já zasměje a zvedne se a následuje mě.
ČTEŠ
Zakázané ovoce chutná nejlépe
Romance,,Angee, ty jsi prostě nepoučitelná" povzdechne si a skousne si ret tak silně, že mu tam zůstane krvavý otisk po jeho zubech. Já se na něho podívám -mě nezměníš- pohledem a olíznu si dolní ret a krátce ho stisknu mezi zuby. Jeho postava se ke mě ih...