Týden ve škole utekl i přes to jak nudný byl. Sem tam jsem se stavila s Jasonem a Josephie na kafi u Rorry, ale jinak jsem seděla spíš nad učením nebo na Instagramu či Twitteru. Ve škole to sice už byl klidnější týden, ale stále jsme dopisovali nějaké testy, abychom to nemuseli psát po prázdninách.
Zítra měl taťka odjet a pozítří byl Štědrý den. Bylo mi sice smutno že tu budu sama, ale na druhou stranu jsem se na to nesmírně těšila.
Válela jsem se v posteli a volala s Josephie. Řešili jsme zrovna jeden román, který ode mne loni dostala k Vánocům, protože je strašná knihomolka.
Vyprávěla mi o čem je děj a tak celkově její dojmy. Když jsme ho celý rozkouskovali a prodrbali zeptala se mě Josie proč nemám vlastně pořád kluka.
,,Já ti nevím Josie. Prostě čekám na někoho, kdo mě dostane do kolen," odmlčela jsem se ,,ale tím správným způsobem samozřejmě!" Uchechtla jsem se na ní do kamery.
,,Vím jak to myslíš." Smála se mi načež jsem jí úsměv oplatila a znovu si nechala její otázku proběhnout hlavou. Pak jsem ji však rychle zase zahnala a zpátky se věnovala kamarádce.
Prokecali jsme ještě asi hodinu a půl, ale potom jsme to ukončili.
Venku se zešeřilo a u dveří se ozval zvonek. Zamyslela jsem se nad tím kdo by to mohl být a šla otevřít dveře.
Tam jsem objevila taťku s velkým balíkem v ruce. Zvědavě jsem na něj koukala.
,,M-mohla by jsi prosím uhnout? Je to faakt těžký!" Zasmál se a vytrhl mě tím z transu a já tedy rychle uskočila a pomohla mu s tím opravdu těžkým balíkem.
,,Co to máš prosimtě?" Zeptala jsem se když jsem si rovnala záda po námaze.
,,To je velký tajný." Mrknul na mě taťka kulišácky a odešel si nalít čaj do kuchyně.
Jakmile zmizel z dohledu já zatím zvědavě přiložila ucho ke krabici.
,,Necháš toho!" Křikl na mě taťka a moje maličkost nadskočila do vzduchu.
,,Joo joo vždyť joo." Otočila jsem se a šla se zeptat jaký měl den, i přes fakt, že mi to bylo celkem jedno. Zajímal mě totiž obsah krabice, která se teď vyvalovala jen tak, bez pozornosti, v obýváku.
ČTEŠ
Zakázané ovoce chutná nejlépe
Romance,,Angee, ty jsi prostě nepoučitelná" povzdechne si a skousne si ret tak silně, že mu tam zůstane krvavý otisk po jeho zubech. Já se na něho podívám -mě nezměníš- pohledem a olíznu si dolní ret a krátce ho stisknu mezi zuby. Jeho postava se ke mě ih...