-kapitola osmá-

39 2 0
                                    

Ráno mě probudí hvízdání větru. Ležím hlavou na druhé straně postele než jsem usínala a celou svou deku objímám jak rukama, tak nohama.

Otočím se na Harwa zda ještě spí a nachytám ho se zkousnutým rtem, hypnotizujícího moje tělo. Konkrétně moje pozadí.

Rychle se otočím zpět k dece a semknu oči. Poté je zase otevřu a opravdu nuceně se začnu hrabat z postele.

,,Ale alee, kdopak to vstal?" Ozve se za mnou.

,,Rozhodně né někdo, kdo se bojí bouřky tak moc že se ráno probudí v jiné posteli." Řeknu napůl otráveně.

,,ale prosím tě, snad nejsi uražená?"  zamumlá Harw a když se na něho podívám ksichtí se a předvádí že je balón, který pak praskne když se ho dotkne prstem.

Vypláznu na něj jazyk a odebírám se do kuchyně.

Najednou uslyším klíče v zámku.

TÁTA!

Letím jak drak do pokoje co je Harw, jenže tam není. Uslyším jak v koupelně teče sprcha a zároveň taťka vchází.

Posbírám tedy Harwinovy věci a běžím do koupelny. Tak za sebou zabouchnu dveře a oddechnu si.

,,Zlatoo? Angee? Jsi domaa?" Volá táta.

,,Jojoo. Jsem ve sprše!" Řvu zpátky zpoza dveří.

Harw vypne sprchu a vykoukne mu hlava ze sprchového koutu stylem Whaat?

Jen ho umlčím pohledem a blížím se k němu.

,,Zapni sprchu" pošeptám.

Harw zapne sprchu a zas mu vykoukne jen hlava.

Nemám ponětí co to do mě vjede, ale začnu se svlékat. Když už jsem jen ve spodním prádle vlezu k němu do sprchového koutu.

,,Táta přijel, zapomněla jsem na to a nevím co teď." Pokrčím rameny a snažím se nesoustředit na jeho rucemi zakrývané přirození.

,,Co budeš dělat?" Zeptá se nevině jako kdybych mu teď nenaznačila že potřebuju pomoct.

Zakázané ovoce chutná nejlépeKde žijí příběhy. Začni objevovat