Když Rorry přišla s kafem v ruce nesla i mou pravidelnou porci sušenek.
,,Volal mi táta, prý jestli tu opravdu jsi." koukala na mě podezíravě.
,,On mě taky musí hned všude prásknout." povzdechla jsem si a protočila očima.
,,Ale ale, copak?" zeptala se hned Rorry zaujatě.
,,No víš máme nový sousedy a ...."
převyprávěla jsem jí celej ten nehorázně zajímavej příběh a čekala na její reakci.
,,No a tak co budete s Harwinem dělat?" zeptala se neustále celá napjatá.
,,Jak co budeme dělat, je to můj soused a asi kámoš. Nic nebudem dělat."
,,Rorry, fakt tě už potřebuju!!" ozvala se od výdejního pultu Soffia, která má s Rorr vždy službu.
,,Pokácáme jindy, musím slyšet i zbytek." mrkla na mě a zmizela za Soffií.
V klidu jsem si jedla sušenky a dál poslouchala playlist. K tomu usrkávala latté a začínala chápat všechny ty holky. Nejsem zrovna typ co by byl závislý na kofeinu a tohle mlíkový kafe splňovalo přesně to co mělo. Bylo to slabý, mlíkový a prostě dobrý.
Když můj playlist začal hrát od začátku bylo mi jasný, že je čas na cestu domů. Zamávala jsem Rorry ze dveří a vydala se na cestu domů, plnou sněhu a se sluncem v zádech.
Když jsem došla domů, bylo kolem poledne, už dole pod schody jsem poznala taťkovy Bufallo wings, neboli křidélka v pálivé krustičce. Výborné a rychlé jídlo i na mlsání k telce.
Taťka ho rád dělal s jeho speciální omáčkou a většinou k tomu udělal ještě hranolky. Normální člověk by na tohle jídlo zašel do fast foodu, ale my s taťkou jsme si to radši udělali doma.,,Ahoooj" zařvala jsem mezi vchodovými dveřmi a začala se zouvat v předsíni.
Taťka se ale nazpět neozval, což ve mě probudilo zvědavost.
,,Ahoj Gee." Řekl jakmile jsem vlezla do kuchyně. ,,Tohle je Dita, moje kolegyně." Představil mi na pohled příjemnou plnoštíhlejší brunetu s tmavýma očima.
,,Dobrý den, já jsem Angelika." Pousmála jsem se na ženu a podávala jí ruku.
Žena na mě jen povytáhla obočí a podala mi tu svou. ,,Dita." Dodala suše a už mi nebyla tak sympatická jako na pohled.
,,S Ditou jedu na tu pracovní cestu." Vložil se do ticha taťka.
,,Joo, dobře." Pokusila jsem se o úsměv a šla jsem si nabrat jídlo.
V místnosti se rozhostilo divné ticho a až nepříjemná atmosféra.
,,Půjdu se najíst do pokoje. Mám ještě něco do školy." Mrkla jsem na taťku a vytratila se z té dusné místnosti.
Sedla jsem si v pokoji ke stolu a na notebooku jsem zapla místo školy film. K obědu jsem se rozhodla pro komedii, ale moc jsem si ji neužila kvůli neustálému smíchu Dity. Neustále jsem protáčela očima a v duchu zuřila.
Proč mě ta ženská musí tak vytáčet!?
Neustále se něčemu smála a i když jsem taťkovi přála pozitivní společnost, tahle ženská mě nadmíru vytáčela. A to nejen svým smíchem, ale i tím pohrdavým pohledem co jsem měla stále před očima.
ČTEŠ
Zakázané ovoce chutná nejlépe
Romance,,Angee, ty jsi prostě nepoučitelná" povzdechne si a skousne si ret tak silně, že mu tam zůstane krvavý otisk po jeho zubech. Já se na něho podívám -mě nezměníš- pohledem a olíznu si dolní ret a krátce ho stisknu mezi zuby. Jeho postava se ke mě ih...