PROSTĚ MAGOR!

67 2 1
                                    

Ráno

Probudilo mě slunce, které mi svítilo do očí. Pro sebe jsem se usmála když, jsem viděla svůj pokojíček.
,,Jsem strašně ráda, že jsem tady, ale chybí mi tu Nicol, no však já si nějakou kamarádku najdu" řekla jsem a vstala.
Koukla jsem na hodiny ,,9 hodin, no čas na snídani" řekla jsem a šla se převléct vzala jsem si šedé tepláky a bílé obyčejné tryčko a šla do kuchyně.
,,Dobré ráno zlatíčko" řekla mamka.
,, Dobré" řekla jsem, ,,kde je táta?"
,,No ten šel do práce" řekla mamka.
,,Aha a jak on pracuje?" Koukla jsem na mamku.
,,No jeho šéf se jmenuje Kjel-Erik Gunnarsen a táta mu pomáhá stavět domy" řekla a pokračovala v mytí nádobí.
,, Máš hlad broučku?"
,,Jo dala bych si něco", řekla jsem a usmála se.
,,Tak tady na lince si vem palačinky co jsem udělala a vem si z lednice marmeládu" řekla a uzřela si mokré ruce.
,,Jeeee děkuju" řekla jsem a objala jí
,, Tak běž papat, kdyžtak budu venku jo?" Řekla a dala mi pusu na čelo.
.......................................

,,Mňam" řekla jsem když jsem dojedla druhou palačinku ,,jsem plná" řekla jsem a odnesla talíř a dala ho do myčky. Šla jsem za mamkou, která seděla venku u stolu a četla si knihu.
,,Mami mohla bych se někam projít?"
,,Samozřejmě beruško ale nechoď nikam daleko ať se neztratíš jo?" Řekla a usmála se na mě.
,,Jojo neboj" řekla jsem a dala jí pusu na líčko. Šla jsem do pokoje se převléct, vzala jsem si černé potrhané džíny a šedou mikinu s nápisem BAD GIRL ,vzala si mobil, sluchátka a klíče, které jsem včera dostala a šla.
Když jsem procházela parkem tak tam na lavičce seděla parta asi 8 kluků a čuměli do mobilu jak mě ale jeden zbystřil tak poklepal na nohu nějakého abych řekla pravdu mooc hezkého blonďáka a pak už všichni čuměli na mě.
Nezastavovala jsem se a šla dál dokud na mě ten krásnej blonďáček ...jako vážně? Nezakřičel ,,HEJ TY" řekl a šel ke mě.
,,Co je?!" Řekla jsem a zastavila se.
,, Jak se jmenuješ?" řekl on
,,Co ti je po tom" řekla sem a otočila se a chtěla odejít ale on mě chytl za zápěstí.
,,Au!!! " Vyjekla jsem ,,to bolí!" sikla jsem bolestí protože mi to zápěstí drtil.
,,Hmmm, ty jsi tu asi nová, že?" řekl mi ten kluk.
,,Ehhh jo, jak to víš?" řekla jsem a podívala se na něj nechápavým pohledem.
,, Protože všechny holky co tu bydlí tak moc dobře ví, že takhle se mnou mluvit nesmí, takže ty taky ne!" řekl a já viděla jak rudne.
,,O-o co ti jako jde?!?!" Řekla jsem a na krajíčku už jsem měla slzi.
,,Jen chci slyšet tvé jméno" řekl a stisk trochu zmírnil.
,,S-sam" řekla jsem.
,,Hmm, hele nebudeš náhodou nová žákyně tady ve škole?"
,,Ehh asi jo, j-já nevím ještě jsem se mamkou o tom nebavila" řekla jsem a trochu už zvlykla.
,,Hmmmm tak to se budeme vídat častěji" pošeptal mi do ucha, a pustil mi ruku.
Hned jak mě pustil jsem začala rychlím krokem utíkat domů.
,, Tvl to jako bylo co?!?" ,,No PROSTĚ MAGOR!.
Přišla jsem do svého pokoje kde jsem s sebou hodila do postele a přemýšlela co se právě před chvílí odehrálo...

Další kapitola je za náma 😂❤️
Tak kdo si myslí, že ten magor je Martinus .... Nebo je to Marcus??
To se dozvíte příště, vy mojí banánci 😂🍌🍌❤️❤️
ILY❤️🍍🍌

Why me? ( Marcus Martinus FF )Kde žijí příběhy. Začni objevovat