Běžela jsem domů, kam jinam jsem běžet měla...slzy mi tekly proudem a bolest v podbřišku pořád a pořád nepřestala.
Moc jsem přes ty slzy neviděla na cestu takže bych se nedivila kdyby mě něco srazilo.
Když jsem běžela parkem tak jsem uslyšela jak na mě někdo volá... chtěla jsem to ignorovat ale ten hlas patřil Tezi...
,,Sam! Sam! C-co se stalo?!" Řekla když ke mě přiběhla.
Já se na ní jenom podívala a nic neříkala...
,,Ty jsi byla u Gunnarsena?" Řekla a měla naštvaný výraz...
,,J-jo" řekla jsem a znovu se rozbrečela.
,, Pojď sem" řekla a objala mě.
,,A řekla jsi to už Macovi?" Řekla a stále mě držela.
,,N-ne"
,,Sam ale už by jsi měla, je to jeho dvojče promluví s ním a už tě třeba nechá" řekla a odtáhla se ode mě.
,, Já nevím" řekla jsme a utřela si slzy.
,,Sam, bude to lepší, uvidíš" řekla a usmála se.
,,Tak dobře až se vyspí a půjdu mu odemčít tak mu to všechno řeknu" řekla jsem a usmála se.
,,Ehm odemčít? Ty jsi ho zamikala?" Řekla a začala se smát.
,,Jo, no ty to vlastně nevíš..." Řekla jsem a taky se začala smát.
,, Hele tak půjdeme ke mě, objednáme pizzu a povíš mi to" řekla a hodila ruku kolem mého ramena.
,, Děkuji ti Tezi!" Řekla jsem a taky ji hodila ruku přes rameno.
,, Nemáš vůbec zač" řekla a šly jsme směrem k jejímu domu.
...................................................
Díky Tezi jsem na to zapomněla, a všechno jsem jí řekla, o tom že chodím s Macem, že mu pomáhám aby přestal kouřit a taky to že mě Martinus už podruhé znásilnil...
Když jsme tak nějak kecali tak mi cinkl mobil...byl to Mac
M: Ahoj bby, už jsem vzhůru, půjdeš mi otevřít dveře?😅❤️
S: Ahoj lásko, jasný a jak se cítíš?❤️
M: Jo skvěle! Zdálo se mi o tobě ❤️
S: Awww, to je cute❤️
M: Jseš no❤️
S: Ty nech toho!❤️😏 Jo už ti půjdu otevřít.
M: Jojo, už se na tebe těším!❤️ A na toto si musíš zvyknout bby❤️😏
Nad poslední větou jsem se usmála a zamčela mobil.
,,Tak já už půjdu za Macem" řekla jsem a zvedla se z postele.
,,Jojo, ale je tam pořád Tinus?"
,,Tak to vůbec nevím..." Řekla jsem a zapřemýšlela jsem se.
,,No hele běž tam a jak se uvidíš s Macem napiš mi, pokud se něco stane tak budu čekat pět minut a pak tam za tebou běžím" řekla a hrdinsky se usmála.
,,Jo tak dobře" řekla jsem a šla směrem ke dveřím.
,,Tak držím palce!" Řekla a já se jen usmála a šla za Macem.
Gunnarsenovi bydleli blízko Tezi, takže jsem to měla tak 4 minuty cesty.
Přišla jsem a zazvonila.... bojím se... Moc se bojím, ale až to všechno Macovi řeknu tak to bude lepší.
Otevřeli se dveře a v nich jsem čekala že tam bude Tinus ale v nich stála malá hnědovlasá holčička...
,, Ahoj já jsem Sam jdu za...." nestihla jsme to doříct protože mě přerušila.
,,Za Tinusem, jo, já vím, ale můžete to pro tentokrát trošku ztišit?" Řekla a sklopila pohled.
,,N-ne já jdu za Macem" řekla jsem a byla překvapená z toho co mi řekla.
,,Ale ten má zamčený pokoj, nevím proč ale říkal že mu přijde otevřít jeho princezna, ale jeho princezna jsem vždycky byla já" řekla a byla smutná.
,,No víš on má dvě princezny ale tu mladší má mnohem rači" řekla jsem a pohladila jsem jí po vlasech.
,,Jeee děkuju" řekla a objala mě.
,,Ty nebudeš jako ty ostatní kurvy, kterým záleží jenom na tom aby se vyspali s Tinusem, ty jsi jiná, jsi hodnější a pokud chodíš s Macem tak vám to moc přeju" řekla a já tam stála s otevřenou pusou.
,,Ehh zlatíčko kolik ti je?" Řekla jsem protože byla malá a tyto slova říkat? No nevím nevím.
,,Sedm, jo a jmenuji se Emma" řekla a už mě pustila dál.
,, Děkuji,tak já jdu za Macem" řekla jsem a běžela po schodech nahoru.
,,A ty máš klíč?" Řekla a otočila hlavu na pravou stranu, byla roztomilá.
,,Jojo mám" řekla jsem a vytáhla ho z kapsy.
Když jsem odemčela pokoj naskytl se mi pohled na Maca který koukal do mobilu ale hned jak mě spatřil tak se ze široka usmál a odložil mobil na postel.
,, Ahoj Macu" řekla jsem a utíkala ho obejmout.
,,Ahoj lásko!" Řekl a objal mě taky.
,,Je ti líp?" Řekla jsem a sáhla mu na čelo.
,, Nejlíp, zlato" řekl a políbil mě.
Zase ty motýlky v těle, bylo to úžasný!
Jenom jsem vzala mobil a napsala Tezi, že jsem u Mace.
Když jsme se od sebe odtáhly tak jsem si sedla na postel a Mac vedle mě.
,,Macu, já ti musím... něco říct..." Řekla jsem a podívala se mu do očí, že to myslím vážně.
,,Ano zlato?" .......
Ahoj banánci 🖤🍌
Další kapitola je tu!🖤
Chci vám poděkovat za velkou podporu!!!🖤moc si toho vážím!!🖤🍌
ILY🖤🍍🍌
ČTEŠ
Why me? ( Marcus Martinus FF )
Mystery / ThrillerPROLOG: Ahoj, jmenuju se Sam je mi 14 ale v únoru mi bude 15... teda asi, už úplně nevím kdy mám narozeniny protože jsem v dětským domově, už asi 8 let. A proč jsem tu? No můj táta se o mě nechce starat a máma umřela na rakovinu, a babička s dědou...