Když jsem Nicol dopsala, tak jsem se rozhodla si dát něco k jídlu no přece jenom bylo už 18:30 a já měla hlad jako vlk.
,,Hmmm tak co si dám" řekla jsem, když jsem přišla k ledničce.
,, Zlatíčko pokud máš hlad, tak v té ledničce nic není" řekl táta, který přicházel do kuchyně.
,,Aha tak nic" řekla jsem a se sklopenou hlavou chtěla jít pryč.
,,Ale pokud chceš tak můžeme jít spolu nakoupit, obchod je kousek odtud, takže jestli chceš tak můžeme jít"
,,Jooo tak joo" řekla jsem s úsměvem.
,,Tak jo, tak já si dám jen jiný tričko a boty a jdeme"
,, Jojo" řekla jsem a to už jsem si obouvala boty.
.....................................
,,Tak na co máš chuť?" řekl táta když jsme stály v obchodě a koukali po něm.
,,Hmm, no asi bych si dala těstovinový salát" řekla jsem a usmála se.
,, Dobře, takže běž hledat... těstoviny, rajčata, papriku, okurek, kečup, majonézu, mozzarellu a to je asi všechno"
,, Dobře, kapitáne jdu na to" řekla sem a oba se začali smát.
.......................
,, Takže, tady je okurek a co mi ještě chybí?.... Jooo rajčata"
T
ak hledám rajčata až mi pohled sjede někam jinam než na zeleninu ale na... počkat? Neee ,,ZASE ON!!" řekla jsem si pro sebe a pohled rychle přesunula zpátky.
No samozřejmě si mě musel všimnout a už šel za mnou.
,,Jeeee ahoj Sam" řekl a ušklíbl se.
,,No nazdar" řekla jsem a protočila očima a už jsem chtěla jít pryč ale stoupl si tak, že jsem narazila do jeho hrudi.
,, Už jsem ti řekl, že takhle se mnou mluvit nebudeš" pošeptal mi do ucha a já se zachvěla.
,,Jeee ahoj Martinusi!!" řekl táta a šel k nám.
,,MARTINUSI??!" řekla jsem, a od něho jsem ustoupila asi dva kroky, až už jsem byla u táty.
,,Ano, ano toto je ten Martinus on má ještě dvojče toho Marcuse" řekl a objal mě okolo ramen.
,,No mi už se známe" řekl Martinus a ušklíbl se na mě.
No bohužel jo... Řeklo mi moje svědomí.
,,Hele tak nepůjdeme už" řekla jsem když mezi námi panovalo ticho.
,,Jo, však ty se s Martinusem budeš vídat častěji, neboj" řekl táta a usmál se.
,,Jo supr, tak jdeme" řekla jsem a tahala tátu za ruku.
,,Ehhh tak ahoj Martinusi" řekl táta v rychlosti ale to už jsme se mu ztratili z dohledu.
.....................................
,,Ten Martinus je milej, že?" řekl táta když jsme došli domů.
,,Jojo" řekla jsem... straaaaaašně milej
Díky moje svědomí!,,Tak můžeme to už uvařit ty těstoviny chceš?" řekl táta.
,,Jojo mám ohromnej hlad" řekla jsem a už jsem vybalovala věci z tašky.
,,Jo já taky" řekl táta a usmál se.
................................................
,,Jé, co tady tak voní?" řekla máma.
,, Těstovinový salát" řekla jsem a už jsem si dávala do misky porci.
,,Jee taky si dám" řekla a brala si misku.
.........................................
,,Tak dobrou noc" řekla jsem rodičům.
,, Dobrou noc" řekla mamka a taťka a dali mi pusu na líčko.
Pak už jsem se sebou hodila na postel a začala usínat...💤💤
Ahuuuj banánci 😂🍌❤️
Další taková trošku nudná kapitola je za námi ale v té příští půjde už Sam do školy. Tak se těšte.
ILY❤️🍌🍍
ČTEŠ
Why me? ( Marcus Martinus FF )
Mystery / ThrillerPROLOG: Ahoj, jmenuju se Sam je mi 14 ale v únoru mi bude 15... teda asi, už úplně nevím kdy mám narozeniny protože jsem v dětským domově, už asi 8 let. A proč jsem tu? No můj táta se o mě nechce starat a máma umřela na rakovinu, a babička s dědou...