Když otevřela dveře, oslnilo mě světlo a pak jsem viděla celou třídu jak na mě kouká.
Ředitelka šla se mnou před tabuli a já měla výhled na všechny ty oči co se na mě dívali a pak jsem ho zahlédla...
Ano byl to Martinus, díval se na mě šibalským úsměvem a ťukal prstama do stolu.
,, Milí žáci, chci vám představit vaší novou žákyní jménem Sam Pons, doufám, že mezi vás zapadne a budete se k ní chovat mile" řekla, podívala se na mě s úsměvem a odešla.
,,Tak tě tu zdravím" řekla asi zřejmě moje třídní.
,, Jmenuji se Kristin Rhode ale samozřejmě mi říkej paní učitelko" řekla a šla ke mě.
,,Ehhhmm sedni si támhle vedle Tezri" řekla a ukázala na místo vedle holčiny, která se na mě usmívala.
,,Ano děkuji" řekla jsem ale nebyla jsme vůbec šťastná, a víte proč?
Protože za Tezrou seděl...ten IDIOT!!No nic mi nezbývalo takže jsem šla do své nové lavice a nemohla jsem si nevšimnout Martinusova úšklebku.
,, Ahoj, já jsem Tezra ale říkej mi Tezi"
řekla, když jsem se k ní posadila.,, Ahoj já jsem Sam" řekla jsem a podala jí ruku se kterou hned potřásla.
Celou hodinu co jsem čuměla na tabuli a sledovala učitelku, jsem cítila na sobě ten jeho pohled. Ale ne, nechtěla jsem se otáčet, protože jsem věděla, že když se mu podívám do očí tak omdlím, jsou tak krásné a temné a já... prostě nemohla...
Konečně zazvonilo a já mohla jít domů.
S Tezi jsem se hezky seznámila a teď si dáváme telefoní čísla a Messenger aby jsme si mohli napsat.
,, Můžu dostat taky tvoje číslo?" řekl nějaký hlas za mnou a já hned poznala komu patří.
Otočila jsem se a uviděla Martinuse.
,,Ehhh ne?!" řekla jsem nechápavým pohledem a otočila se zpět za Tezi, která se na mě dívala s vyděšeným pohledem.
,, Vypadni Tezi!" řekl a Tezi hned bez jakéhokoliv váhání si vzala rychle batoh a utekla pryč.
,,Jako můžeš mi říct co sakra děláš?!" křikla jsem na něj trochu hodně a jemu se to očividně nelíbilo.
,,Tak kočičko takhle se mnou mluvit nebudeš" křikl a přitlačil mě na zeď.
,, Ještě jednou na mě takhle promluvíš tak tě to bude sakra bolet to mi věř!!" zavrčel mi do ucha a pak odešel.
,,Wtf co mu jebe?" řekla jsem si pro sebe a vzala si batoh a šla ven před školu.
Tam na mě už čekal táta a opíral se o auto.
,, Ahoj tati" řekla jsem a objala ho.
,, Ahoj broučku"řekl a taky mě objal.
........................................
Hned jak jsme přišli domů tak jsem pozdravila mamku a šla do pokoje.
Našla jsem ne Messengeru Tezi a hned jí napsala. (S-Sam, T-Tezi)
S: Ahoj Tezi to jsem já Sam❤️
T: Ahoj Sam💜
S: Proč jsi utekla?
T: Musela jsem...
S: No nemusela...
T: Sam ty ani nemáš ponětí jaký on je..😔
S: A jaký je?!
T: No... Strašnej!! Když ho neposlechneš co ti on řekne tak tě znásilní!!😭 Vím to... Já byla jako ty, odmlouvala jsem mu, křičela na něj a když mi řekl ať mu udělám domácí úkol tak jsem odmítla... a pak jsem na to několikrát doplatila... a od té doby se ho bojím a poslouchám ho rači na každé slovo...
S: no tvl😱 jako vážně?? Tak to řekni policii!!!
T: NE!! TO NEUDĚLÁM!!!😭 už to jedna holka chtěla udělat ale jak to Martinus zjistil, že chtěla volat policii tak jí otěhotněl...😭😭
S: aha...😱😱
T: Sam ale slib mi něco!!🙏🙏❤️😭
S: Ano?
T: Nebuť jako já a jako ostatní holky a na všechno ho poslechni... když bude chtít tvé číslo, dej mu ho, když bude chtít po tobě adresu, dej mu jí... PROSÍM JE TO PRO TVÉ DOBRO, NECHCI ABY TI NĚCO UDĚLAL!😭❤️🙏❤️
S: Ehmm dobře pokusím se!❤️😱😭🙏
T: Děkuju, jsi zlato!!!❤️
S: Ne já děkuji za upozornění!❤️
T: Sam už musím, tak zítra ve škole ❤️
S: Papa Tezi❤️
Po ukončení tady tohoto jsem s sebou mrskla na postel a dívala se do stropu. Byla jsem tak unavená, že se mi začali víčka zavírat a já upadla do hlubokého spánku.
Probudila jsem se asi okolo 3 hodiny ráno. Opět jsem čuměla do stropu a snažila se znovu usnout...ale marně tak jsem vstala a šla do kuchyně si nalít džus a asi se pomalu připravovat do školy...
Ahojky mojí banánci ❤️🍌🍌
Strašně se omlouvám, že dlouho nebyla kapitola ale byla jsem pryč a neměla čas 😔❤️
A ještě jedna věc!! TOTO NENÍ URÁŽKA NA MARTINUSE!!!! JÁ TINIHO MILUJI STRAŠNĚ MOC A SAMOZŘEJMĚ AJI MACIHO!!
TAKŽE, ŽE TADY Z NĚHO DĚLÁM DĚVKAŘE, TAK TO JE JENOM V TÉTO KNIZE!!!!
DĚKUJI ZA POCHOPENÍ ❤️❤️❤️
ILY❤️🍌🍍
ČTEŠ
Why me? ( Marcus Martinus FF )
Mystery / ThrillerPROLOG: Ahoj, jmenuju se Sam je mi 14 ale v únoru mi bude 15... teda asi, už úplně nevím kdy mám narozeniny protože jsem v dětským domově, už asi 8 let. A proč jsem tu? No můj táta se o mě nechce starat a máma umřela na rakovinu, a babička s dědou...