🖤17🖤

59 2 2
                                    

Konečně zazvonilo a my jsme mohli jít pryč.

Nooo napadlo mě něco, dneska mám celý den čas tak se zeptám Tezi a Mace jestli nepůjdou ven.

,,Tezi?" Řekla jsem, když jsem si brala batoh na záda.

,, Aňo?" zašišlala a zasmála se.

,, Něchceš jít še mňou a š Macem ven?" Taky jsem zašišlala a dostala záchvat smíchu.

,,Jooo to by bylo super!" řekla a usmála se.

,,Okki tak já se ještě zeptám Mace" řekla jsem a šla za Macem.

,, Maci?" Řekla jsem a usmála se na něj.

,,Ano?" řekl a úsměv mi opětoval.

,, Nechceš jít se mnou a s Tezi ven?" Řekla jsem a Tezi zrovna za mnou přišla.

,,Jo, určitě" řekl a široce se na mě usmál a já doufala, že jsem se nezačla červenat.

,,T-tak jo tak ve 16:00 u mě před domem?" Řekla jsem a usmála se na ně.

,,Tak jo budu tam čekat" řekl Mac, objal mě a odešel.

,,Taaaak nechceš mi něco říct, mladá dámo?" řekla Tezi a probodla mě vražedným pohledem ale pořád se smála.

,,Nooo asi jenom to, že...se na tebe budu těšit" řekla jsem v rychlosti a se smíchem jsem utíkala pryč.

,,No počkej, tomu se nevyhneš holčičko" řekla a usmála se.

.........................................

,, Konečně doma" řekla jsem a sundala si boty.

,, Ahoj zlatíčko" řekla mamka a objala mě.

,, Ahoj mami, já dneska půjdu s Macim a Tezi ven ju?" Řekla jsem jí a objala jí taky.

,, Dobře ale buď opatrná" řekla a usmála se na mě.

,,Jojo neboj, já jak půjdu tak ti řeknu" řekla jsme a šla do pokoje.

Jak jsem vešla do pokoje tak jsem zavřela dveře a lehla si na postel.

,,No mám jako 3 hodiny čas takže, co budu dělat?"

,,No mohla bych si udělat úkoly a něco se naučit..."

Po dvou hodinách učení jsem se na to vykašlala, měla jsem hlad, teda spíš na něco chuť tak jsem šla do kuchyně a vzala si křupinky s mlíkem a vzala si to do pokoje.

Měla jsem už jen půl hodinu času a tak jsem si řekla že se půjdu připravit...

Vzala jsem si na sebe černý roztrhaný džíny a růžovobílej crop-top a trošku se namalovala...

,,Tak jsem hotová" řekla jsem a šla do chodby pro boty.

,,Mami já už jdu!" Zakřičela jsme na mamku a z kuchyně se ozvalo jenom její hlas na souhlas.

Přišla jsem k silnici a už viděla Tezi jak přichází.

Zamávala jsem jí a ona mě taky.

,, Čauky šušenko" řekla se smíchem.

,, Ahoj šťumpíku" řekla jsem taky se smíchem.

Why me? ( Marcus Martinus FF )Kde žijí příběhy. Začni objevovat