Oy ve yorumlarınızı benden esirgemeyin olur mu???
Keyifli okumalar:)
Sağlıcakla kalın...
Odaya girdiğim anda beni bir ateş bastı, bedenimi sarmalayan o ateşe tezat ellerim nedense üşüyordu. Ellerimi birbirine değdirdiğimde buz kestiğini fark ettim.
Nasıl bir histi ki bu? Resmen nefes alamıyordum.
Sevdiğim adamın bulduğu yatağa beni yaklaştıran her bir adım daha da heyecanlanmamı sağlıyordu, elimde olmadan.
Yanı başında durduğumda odada onun ve benim dışımda kimsenin olmaması ona dokunma isteğimi kamçıladı ve elimi usulca birazda korkarak ona doğru uzatırken son kez uyuduğundan emin olmak için kontrol ettim, uyuyordu.
Dağınık saçları bile ona ayrı bir hava katmıştı. Yada bana her hali mi öyle kusursuz geliyordu, emin değilim.
Alnına düşmüş olan saçlarına dokunduğum da, sanki bir elektrik akımına kapılmışcasına bedenimde o his. Elimi hızla geri çektim. Ondan hoşlandığım için mi böyle olmuştu, yoksa odaya biri gelir yada Kural gözlerini açıp ona dokunduğumu görüp de kızar diye mi, hiç bilmiyorum.
Yüzüne baktım, dokunmaktan o an için çekinerek. Nedense yüzü solgun gibi görünmüştü gözlerime. Gerçi şimdi hasta olduğu için de böyle olabilirdi?
Sahi neyi vardı?
Neden uyuyordu?
Ne zaman uyanırdı?
Hoş uyanırsa ona ne diyecektim?
Bana kızar mı acaba?
Yada hoşuna mı gider varlığım?
Aklımda binbir soru vardı cevabı cevapsız kalan.
Yüzüm asıldı düşündüklerimle. Sonra zihnimi kenara çekip kalbimin sesine kulak verdim. O şuanki halinden memnundu...
***
Selçuk gelişen son durumları Öznur'a haber vermek için uzun koridorda yürürken karşısına çıkan Metin'le keyfi tuzla buz oldu.
Gerildi.
Kendisine sinirle yaklaşmakta olan adama Kural'la Hayat'ı başbaşa bıraktığını nasıl açıklayacaktı, hoş ne gerekçeyle olursa olsun Metin bunu anlayışla karşılamayacaktı.
"Sen neden Kural'ın yanında değilsin? Sakın onu o halde yalnız bıraktığını söyleme bana?" Resmen ağzından burnundan ateş çıkarıyormuşcasına bir hal sergilemişti.
"Olur söylemem." dedi gevrek bir gülümsemeyle. O anda yapmak istediği durumu komik gibi göstermekti. Ama bu pek işe yaramak şöyle dursun Metin'i iyice sinirlendirdi.
"Benimle dalga mı geçiyorsun?"
"Hiç öyle şey olur mu dostum?" derken elini omzuna koyup öyle konuşmuştu. "Sadece çok sıkıştım. Hem merak etme, o katın hemşirelerinden birini ayarladım Kural'a göz kulak olması için."dediğinde Metin'e yalan söylediğini çaktırmamaya çalışıyordu, ama içten içe de ödü kopuyordu.
"Ben Kural'ın yanına gidiyorum."dedi tersler gibi.
Selçuk hareketlenen adamı durdurup," Benim işim yok, ben giderim. Hem sende dinlemiş olursun."dediğinde gerginliğini sakladığını umıyordu.
Metin ağrıyan başı yüzünden bu teklife sıcak bakarken, Selçuk'a son uyarısını yaptı öncelikle.
" Ona dikkat et, sağı solu belli olmuyor. Başımıza yeni bir bela açmasın. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTSAK ÖZGÜRLÜK
Teen FictionAşk aklımda yokken, kalbimde yer etmiş, anlamadığım bir anda beni yakalayarak içine haps etmişti. Bir çift siyah gözün esiri olup çıkmış, beni ben yapan şeylerden onun için vazgeçmiştim. Aşk, sevdiğini olduğu gibi kabul etmektir , ne var ki onun öl...