Oy ve yorumlarınızı benden esirgemeyin olur mu???
Keyifli okumalar:)
Sağlıcakla kalın...
Kural annesinin odasına girdiğinde Hayat'ın annesiyle ilgilendiğini gördü. İki sevdiği kişiyi bir aradaydı.
Hüzünlü düşüncelerini zihninde öteleyip üvey annesine doğru ilerlerken, Öznur oğlunu fark edip konuştu. "Oğlum."
Hayat'ın o anda heyecandan nefesi kesildi. Odadaki varlığı bile kalbinin ritmini değiştiriyor, benliğini alaşağı ediyordu.
Kural annesinin yanına varıp elini tuttuğu an Hayat birkaç adım onlardan uzaklaştı. Onların birbirlerine olan sevgilerini izlerken kendini nedense odadaki fazlalık gibi hissetti. Onları yanlız bırakma fikri bir an için mantıklı gelince usulca arkasını dönüp yürümeye başladı.
Kapıya varmasına birkaç adım kala Öznur genç kıza seslendi. "Nereye gidiyorsun?"
Hayat bedenini döndürüp "Yanlız kalmak istersiniz diye odadan çıkacaktım." dediğinde gözlerini kaçırıyordu.
"Sana her zamankinden daha çok ihtiyacım var. Kal lütfen. "
Öznur'un bu cümlesiyle Hayat odada kaldı. Kapıya yakın bir yerde sessizce işe yarayacağı zamanı beklemeye başladı. Ara ara karşısındaki ikiliye bakıyor, iç çekiyordu. Bazı insanlar şanslı doğuyordu. Belki Kural'ın babası hayatta değildi, ama annesi vardı. Onu çok sevip sahiplenen.
Konu aile olunca istemsizce duygusallaşıyordu. Elinde değildi.
"İyisin değil mi?" diye sordu Kural bilmem kaçıncı kez annesine. Başındaki sargı beziyle kaplanan başına kayıyordu gözleri sürekli.
"İyiyim ben." dedi oğlunun elini sıkıca tutarken."Emin ol oğlum, Hayat sayesinde daha da iyi olacağım."
Hayat başını kaldırıp konuşan kişiye baktığında ona bakan tek kişinin Öznur olmadığını gördü. Utandı. Hemen gözlerini kaçırıp sessiz kalmayı tercih etti. Zaten ona soru soran, konuşan olmamıştı ki.
Odaya doktor girdiğinde Kural yatağın üzerinden kalkıp, doktora yaklaştı.
" Herşey yolunda değil mi doktor bey? Annem hastalığını tamamen atlattı?"
Doktor gülenç bir yüzle "Hastamız gayet güçlü çıktı. Şuan için herşey yolunda. Tümörü temizledik, bundan sonrası iyi bir bakım. Daha yolun başındayız, ama şuan için dinlenmesi ameliyat sonrası alacağı radyo terapi için güç toplaması gerekiyor."
"Ne gerekiyorsa yapacağımızdan emin olabilirsiniz."
"Güzel." dedi doktor ve devam etti."Hastamıza bundan böyle sakin, stresten uzak bir hayat şart."
"Elimden geleni yapacağımdan hiç şüpheniz olmasın."
Doktor Öznur'a baktı sonrasında. "Bundan böyle üzülmek yok Öznur hanım anlaştık mı?"
"Anlaştık." dedi Öznur.
"Size de çok iş düşüyor küçük hanım." dedi doktor Hayat'ı kast ederek.
"En iyi şekilde bakacağım Öznur hanıma." diye karşılık verdi Hayat.
Odaya o anda dahil olan Selçuk"Bizi adam yerine koyan yok. Bende sana gözüm gibi bakarım. "diye sitem etti.
" Sen daha kendine doğru düzgün bakamıyorsun."diye arkadaşına laf soktu Metin.
Kaç gündür gergin bir bekleyiş içindeki herkesin yüzünde bir gülümseme belirdi ikili arasındaki diyalog sayesinde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTSAK ÖZGÜRLÜK
Teen FictionAşk aklımda yokken, kalbimde yer etmiş, anlamadığım bir anda beni yakalayarak içine haps etmişti. Bir çift siyah gözün esiri olup çıkmış, beni ben yapan şeylerden onun için vazgeçmiştim. Aşk, sevdiğini olduğu gibi kabul etmektir , ne var ki onun öl...