⤻segzik rp 12+ hihihi⤺
Dobra, dobra, od razu przepraszam jeżeli kogoś w tym rozdziale urażę, ale muszę o tym opowiedzieć. Napewno każdy z was przynajmniej kilka razy spotkał się na wattpadzie z rp typu "niewolnicy rp" lub "porno porno segzik 18+ rp".
Gdybyście nie wiedzieli wattpad, składa się głównie z osób poniżej osiemnastki, a jednak takie rp są najbardziej tutaj popularne. Ja rozumiem, że czasem do wątków romantycznych można dodać jedną scenę seksa dla okazania sobie miłości. Ale żeby robić całe rp poświęcane tylko sEgZikOfi to według mnie lekka przesada.
Sama kiedyś brałam w tym udział ( czasami nawet biorę, zboczuszki ( ͡° ͜ʖ ͡°) ) i wszystko głównie zależy na jaką osobę do pisania trafisz. Gdzie nie spojrzysz tam się roi od uległych, a dominujących nie ma, bo to tak fajnie być pomiatanym, no nie?
Prawie zawsze na takich rp nic, by się nie stało na żywo. Myślę, że człowiek nie stracił by woli do ucieczki szczególnie gdy koleś, który przetrzymuje cię w swoim domu wbrew twojej woli i do tego ciągle wkłada ci wibrator w dupę.
Ostatecznie nie wiem czy to jest dobre dla nie których przed wiekiem w którym legalnie możesz się bawić w seks na żywo, bo nie jestem psychologiem. Opinię o tym zostawiam wam kochani i w ten sposób żegnam się z wami misiaczki, xoxoxo.
CZYTASZ
TYPOWE SYTUACJE NA WATTPADZIE
Vampireuwaga mordy książka była pisana w 2019 chyba wiec to totalna krindzuwa