⤻kopary falary⤺
W tym rozdziale chciałabym opowiedzieć o kopiowaniu opowieści od innych użytkowników z wattpada. Z tego co wiem liczba takich osób w ostatnim czasie się zmniejszyła, ale pewnie jestem nie doinformowana.
Otóż "kopiary" to osoby, które wchodzą na wattpada jeszcze jako normalni użytkownicy, ale kończą widząc jakąś fajną książkę i ją kopiując na komputerze, po czym wystawiając na swój profil. Są też inne przypadki kopiowania pomysłów dla przykładu moja książka, która została usunięta przez wattpad "konkurs na najlepszego wattpadowicza" była często kopiowana bez mojej szkoły. Były oczywiście inna od oryginału, bo ja mam inny styl pisania, a ten ktoś inny. Takie sytuacje kopiowania zdarzają się jeszcze w książkach typu "edity na zamówienie" i "typy ludzi...". Nie mam pojęcia czy były to oryginalne pomysły, ale wiem że takie kopiowanie potrafi cholernie irytować.
Chciałabym zaznaczyć, że jeśli chcesz zrobić książkę podobną do czyjejś to miło by było zapytać autora o zdanie.
W tym temacie nie mam za dużo za powiedzenia. Są tylko dwa typy kopiowania i myślę, że kopiowanie całego fanfikszyn bez zmieniania niczego jest o wiele gorsze, lecz w tym łatwiej pójdzie zgłoszenie tego kogoś.
Tak, więc to chyba na tyle w tym rozdziale. Takim sposobem żegnam was wszystkich, papapapapapapapa.
CZYTASZ
TYPOWE SYTUACJE NA WATTPADZIE
Vampirosuwaga mordy książka była pisana w 2019 chyba wiec to totalna krindzuwa