一 książeczki o nauce języka wybranego 一
Ogółem to hejka dawno mnie tu nie było
Chciałabym się szczerze wypowiedzieć o książkach na wattpadzie, na których możemy nauczyć się języka???? Chodzi o coś typu "Nauka tongipongi dla fanatyków porno". Nie dosłownie, jednak brzmi to bardzo podobnie, oczywiście.
Książki takie zawierają mega dużo błedów we wszystkim ( najgorsze są te z innym alfabetem uwierzcie mi na słowo ). Jako, że czytelnicy są tu aby się czegoś nauczyć, a autor jest nauczycielem, drobną pomyłkę zainteresowani uznają za coś co trzeba robić i mówić. Po drugie nic tam nie wytłumaczają, no sorki. Pierdolną jakieś zdanie o hobby czy coś, szyku nie wytłumaczą niczego. Domyśl się.
Nie wiem też skąd to ma tyle wyświetleń, większość to coś w stylu:
"hi - cześć
bye - pa
good morning - zła kolacja
hello - cześć
My mum always makes good food on dinner, I love her so much. - ee nie wiem, domyśl się czytelniku"
Zero tłumaczeń, jedyne co możesz zrobić to wkuć.Nie mówię, że jestem jakimś mega nauczycielem, ale nie widzę w tym nic fajnego. Zero motywacji w dodatku. Nie wiem, może są jakieś spoko loko książki o tym, ale ja czytałam kilka, które właśnie tak wyglądały. Nie chcę obrażać nikogo, po prostu uważam to za pomysł nawet z potencałem - chociaż małym - ale chujowo przeprowadzony.
Trzymajcie się cieplutko, papa.
Soreczka naćpałam się jak pisałam ten rozdzialik.
CZYTASZ
TYPOWE SYTUACJE NA WATTPADZIE
Vampireuwaga mordy książka była pisana w 2019 chyba wiec to totalna krindzuwa