⤻rerereklamy kum kum⤺
Nie mam bladego pojęcia, który raz to mówię w tej książce, ale z tym napewno każdy z was się musiał spotkać. Oglądacie sobie znudzeni jutubika albo gracie w jakąś grę, a tu nagle powiadomienie z wattpada wyskakuje.
Wchodzisz na wattpadzika, a tam widzisz*dramatyczna pauza*
CZEŚĆ KOCHANY ZAPRASZAM CIE DO MOJEJ KSIOMSZECZKI POD TYTUŁEM "DEPRESJA MAŁEGO MARCINKA PRZEZ DRAME". OPOWIADA O LOSACH MAŁEGO MARCINKA, KTÓRY ŹLE ZDECYDOWAŁ O SWOIM ŻYCIU I ZAINSTALOWAŁ TĄ APLIKACJĘ SJXNSNJJD.
A w momencie w którym to czytasz odhaczasz to na liście jako szósty w tym tygodniu.
Rozumiem oczywiście, że początkujący autorzy chcą się w jakiś sposób wypromowania, ale to serio irytuje. Naszczęście nasza kochana administracja postanowiła to trochę zatrzymać, ponieważ za którymś tam razem jak piszesz na tablicy albo na private komuś kogo nie obserwujesz, nie możesz tego robić przez kolejne 24 godziny.
Skąd to wiem? Trudno to sobie wam pewnie wyobrazić, ale mała Rejwen gdy startowała na wattpadzie bardzo chciała wypromować swoją rakową książeczkę "Neville: The choosen one". Współczuję naprawdę wszystkim, którzy do niej zerknęli. Nie sprawdzajcie na moim profilu, nawet czy tam jest, bo już dawno temu ją usunęłam.
Jeśli reklama jest dobrze zrobiona ( przeciwieństwo tego co na górze ), a książka i autor naprawdę godni uwagi to nie mam nic przeciwko temu. Lecz gdy użytkownik wyraźnie napisał, że nie życzy sobie reklam to nie radzę tego robić.
Tak więc, to chyba na tyle w tym rozdziale i chciałabym wam jeszcze podziękować za aż tysiąc obserwujących na moim skromnym profilu i ponad tysiąc wyświetleń w tej książce. Do następnego, papatki.
CZYTASZ
TYPOWE SYTUACJE NA WATTPADZIE
Vampirgeschichtenuwaga mordy książka była pisana w 2019 chyba wiec to totalna krindzuwa