⤻Ściana tekstu vs "mhm"࿐
Ekhem, ekhem. Wiem przecież, że ten temat jest tak często omawiany w tego typu książkach, ale okropnie mnie to od jakiegoś czasu irytuje, no i rae srae kończą się pomysły, więc jak macie jakiś to piszcie proszę na pv, kckc.
Wiem również, że jest to bardziej sytuacja z rp, ale myślę że więcej niż trzy czwarte wattpadzika je pisze. Może nie te zboczone segzik rp, ale takie normalne high school or something. Ja osobiście bardzo lubię się rozpisywać na rp i uwielbiam gdy ktoś robi to samo.
Niestety zdarza mi się, że się w cholere rozpiszę, bo wcześniej też ktoś to zrobił a dostanę w zamian krótkie "mhm" albo "uśmiecha się i również to robi". Oczywiście rozumiem, że można nie mieć weny, ale ja poczekam byle, żeby nie dostać takiego czegoś.
marcinek
一Maulinko... Ciężko mi to powiedzieć, ale chyba cię kocham. Gdyby nie ty na zawsze pozostałbym bym w depresji mojego ciężkiego dziesięcio-letniego życia. Kochanie, zapewne sobie tego nie wyobrażasz, ale moi okropni starzy zabrali mi telefon. Zabiłbym się, gdybym nie poznał Ciebie, uga buga. 一powiedział zauroczony, cały czerwony Marcinek, który był bliski płaczu. Wiedział, że nie miał takiego sześciopaku i fryzury jak jej ukochany Levi, więc napewno go odrzuci. Życie było dla niego coraz cięższe. Na siłownię nie chcieli go wpuścić.
maulinka
一mhm, ta, lepiej skacz z tego mostu.
Tym sposobem doszliśmy już chyba do końca tego rozdziału, więc żegnam was wszystkich serdecznie i zapraszam do składania pomysłów, papatki uga buga.
CZYTASZ
TYPOWE SYTUACJE NA WATTPADZIE
Vampireuwaga mordy książka była pisana w 2019 chyba wiec to totalna krindzuwa