⤻aszetik multiki animu࿐
Każdy z was zebranych napewno choć raz natrafił na jakieś mega estetyczne konto, które ma być jakiejś postaci. Głównie w tym wszystkim z tego co wiem ma chodzić o roleplay. Zakładasz konto swojej ulubionej postaci z anime ( najczęściej jest to ktoś z boku no hero academia ) i udajesz, że nią jesteś.
Od niedawna moda na robienie tych kont przeniosła się na polski wattpad i cały ten styl aesthetic, który ubóstwiam, bo od niedawna się nim inspiruje. Jedyne książki na takich profilach to zwykle "himiko toga/todoroki shoto instagram". Najczęściej zauważane przeze mnie profile przedstawiają himiko toge, izuku midoriye lub katsukiego bakugo. Przepraszam wszystkich nie w fandomie, że tak pierdole o tym anime, ale musiałam zacząć ten temat.
Mhm, sama raz zrobiłam taki multik, bo nie chciałam zmieniać wystroju mojego konta, haha. Jedyne złe, że te konta są czasem w ogóle nie aktywne lub grana przez nie postać jest odegrana chujowo. Bardzo przepraszam, ale jeżeli nigdzie w opisie nie napiszesz, że trochę zmieniłeś postać, nie rób z zawsze wkurwionego bakugo słodkiego, cukierkowego ukesia, który ledwo będzie mógł uderzyć palcem przeciwnika.
Tak więc dziękuję ślicznie za uwagę i kolejny raz zapraszam do składania pomysłów na private, także się z wami żegnam, papatki uga buga.
CZYTASZ
TYPOWE SYTUACJE NA WATTPADZIE
Vampireuwaga mordy książka była pisana w 2019 chyba wiec to totalna krindzuwa