( sytuacja piąta )

567 110 69
                                    

⤻super oczojebna czcionka w opisie⤺

To akurat nie jest tak gigantycznym problemem jakie omawiałam w poprzednich rozdziałach, jednak chciałabym się z wami podzielić moimi przemyśleniami na ten temat.

Otóż mam niemałe wrażenie, że większość osób zgromadzonych nie zdaje sobie sprawy z czegoś dosyć istotnego. Nie jesteśmy w Ameryce gdzie mają nowoczesne telefony, tylko w Polsce gdzie większością Polaków-Cebulaków ma na tyle stary telefon, iż waszej super mega nie wiadomo jakiej czcionki nie widać.

Niektórzy widzą tylko puste kwadraty. Myślę, że już nie długo ( mam na myśli w 2020 lub wcześniej ) ten problem nie będzie już nawet istniał. Osobiście staram się nie używać za często tych czcionek ( tak mam czcionki widzicie ten prestiż ), bo chce aby to co chce napisać trafiło do wszystkich bez wyjątku. Po prostu nienawidzę się powtarzać.

Jeżeli wam to nie przeszkadza, nie wtrącam się już w wasze sprawy, a oczywiście nie miałem takiego zamiaru. Pamiętam po prostu, że kilka miesięcy temu ja również posiadałam tego tak zwanego starego grata i czasem ciężko mi było dotrzeć do czegoś co ktoś miał na myśli.

Mam wrażenie, że ta część była strasznie krótka. Jeżeli to nie złudzenie postaram się to nadrobić w następnych rozdziałach, także was wszystkich żegnam, kiski.

TYPOWE SYTUACJE NA WATTPADZIEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz