25.07.2019
Bölüm şarkısı : (Grup Volkan / Bir Veda Şarkısı)
Keyifli okumalar 💐***
Canın acıyacak ki, büyüdüğünü ve bazı şeylerin değerini anlayabilesin. Sen acına yenik düşmek yerine, ondan tecrübe almayı başarırsan ayakta kalabilirsin. Çünkü en sağlam tecrübeler, acıdan kazanılır.***
Salih amcanın sesiyle kafamı ona çevirdim.
"Ne bu halin kızım neler oluyor arkadaşların ağlayarak çıktı dediler?" dedi.
Salih amca bu sorularla birlikte yanıma gelirken ben de gözlerimden akan yaşları elimin tersiyle bir çırpıda silerek oturduğum kaldırımdan kalkıp ona doğru yöneldim.
"Özür dilerim Salih amca kendimi iyi hissetmiyorum nefes alamıyorum. Biraz hava almak için dışarı çıktım. Şimdi dönerim işimin başına" dedim.
Salih amca "bu halde olmaz" dedi. "Şimdi git dinlen yarın sağlam kafayla gel işinin başına geç" dedi.
"Kusura bakma lütfen Salih amca" dedim. Önce özür dileyip sonra teşekkür ederek cafeden ayrıldım.
O yolu nasıl yürüdüm bilmiyorum ama kısa süre sonra yurda gelmiştim.
Kızlar henüz gelmemişti. Odaya girdim kapıyla yatak arasında ki mesafe bu kadar uzak mıydı diye düşündüm.
Hayır hayır değildi sadece adım atacak mecalim kalmamıştı. Bugün olanlar neydi öyle şaka mı? Eğer öyleyse olmaz olsun böyle şaka.
Üstümü bile değiştirmeden kendimi yatağın üstüne bıraktım. Diz kapaklarımın bağı çözülmüş ayak bileklerime inceden inceden bir sızı yayılıyordu.
Göğüs kafesim sıcacıkti orada hiç bir şey yolunda gitmiyordu. Ritmi bugün olanları düşündükçe hızla artıyor, şuan ise hemen durup hayatıma son verecekmiş gibi yavaşlıyordu.
Ah kalbim bu kadar büyük bedenim şu sızıyı kaldıramaz yorgun düşerken, sen küçücük bir et parçası olduğun halde bu kadar yükün altından nasıl kalkıyorsun?
Kırdılar seni, paramparça ettiler, dağladılar seni kalbim. Ve bunu yapanlar senin hiç beklemediğin kişiler.
Bu düşünceler içinde göz pınarlarımdan şakaklarıma doğru müthiş derecede bir sızı yayılıyordu. Gözlerim istem dışı yavaş yavaş kapaklarını indiriyordu.
Sonunda beklenen olmuştu ve kendimi uykunun sihirli kollarına bırakmıştım. Zaten bu olanların üzerine yarı ölümü andıran uykudan başka ne iyi gelebilirdi.
Bütün olanların kısa bir süreliğine de olsa son bulduğu dediğimiz ama asıl her şeyin kırılma noktası olan o yer.
***
Gözlerimi Zehra'nın "Beyza uyan güzelim" deyişi ve saçımda gezen eliyle araladım.
"Uyan artık öylece uyumuşsun. Saat altıya geliyor. Ne zamandan beri buradasın? Ne zaman geldin yurda?
" Saati hatırlamıyorum işten erken çıktım direkt yurda geldim. Sonra da uyumuşum. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GONCADAN GÜLE (ASKIDA)
Spiritual"Dünya" dedim. "Dünya yuvarlak değil, dünya derin bir çukur şeklinde." Wattpad'in ilk "Goncadan Güle" adlı kitabı.