Prolog

6.3K 118 53
                                    

Sintia Malfoy

Stăteam în camera mea și mă uitam la geam. Cine ar fi crezut că părinții mei pot fi așa enervanți? Dintr-o dată ușa de la camera mea s-a deschis și înăuntru a venit mama. O femeie mândră și foarte aranjată. Purta o fustă lunga și neagră, care îi scotea în evidență părul blond spre alb perfect.

"Sintia! Treci în clipă asta și cereți scuze de la Lucius! Nu pot să cred că l-ai împroșcat cu un jet de apă! Acum tot holul e inundat!!! Nu așa se comportă o domnișoară ca tine!" spune ea pe un ton mustrător și plin de răutate.

"Ti-am mai spus! Nu am vrut să fac asta! Mi-am pierdut cumpătul pentru că Lucius se purta oribil cu mine! Și nu am de ce să-mi cer scuze de la el!" am spus eu și ea m-a privit cu ură.

"Foarte bine, dar dute la tatăl tău, vrea niște explicații!" spune ea și eu dau din cap. Am ieșit din cameră și am bătut la ușa care ducea spre biroul tatălui meu.

"Intră!" a spus el și eu am întrat în birou.
"Te-ai gândit să vi și să-mi explici de ce te-ai purtat ca o bestie?" spune el și eu mă uit în pământ. De obicei tatăl meu nu reacționează foarte bine la accidentele mele.

"Nu am vrut să se întâmple asta! A fost un accident!" am spus eu și tatăl meu și-a luat bagheta.

"Serios? Ei bine și eu am să fac un accident doar ca să te înveți minte!" spune el și mă lovește cu blestemul Cruciatus. Cad la pământ și încep să urlu de durere. Toată ura pe care tatăl meu mi-o purta se revarsă în vrajă, acest fapt făcând vraja mult mai puternică decât ar trebui să fie. După câteva minute mi-a dat drumul și eu am fugit din cameră. M-am dus în camera mea și am început să plâng. Nu aveam nevoie de mila sau compasiunea cuiva, dar mi-aș fi dorit o familie adevărată, care mă susține și mă iubește așa cum sunt. Dobby a venit în camera mea cu o poțiune.

"Stăpâna Sintia trebuie să i-a porțiunea asta! O va face mai bine!" spune el și îmi dă sticluța.

"Mulțumesc Dobby!" spun eu și mă uit la el.

"Dobby v-a merge acum și v-a curăța holul inundat, aveți grijă de voi!" spune el și eu zâmbesc.

"Vin să te ajut și eu imediat!"

"Nu e nevoie, Dobby se descurcă!" spune el și eu zâmbesc.

"Știu, dar eu am creat dezastrul și aș fi un monstru dacă nu te-aș ajuta!" spun eu și el zâmbește.

"Mulțumesc stăpână Sintia, sunteți foarte drăguță!" spune el și pleacă. Dobby era singurul meu sprijin în tot conacul ăsta. După ce mi-am luat porțiunea m-am uitat la geam. Totul era frumos afară, soarele strălucea și totul părea perfect.
Spre seară cu toții ne-am adunat pentru cină. Era o liniște teribilă, doar ceasul de pe perete se auzea. Dintr-o dată prin geamul din sala de mese a venit o bufniță cu două scrisori. Lucius întra în anul doi la Hogwarts fiind cu un an mai mare ca mine, ceea ce însemna că scrisoarea mea a venit.
Imediat ce bufnița ne-a lăsat scrisorile eu mi-am deschis-o pe a mea.

"Dragă domnișoară Malfoy,

Suntem fericiți să te informăm că ați fost acceptată la școala Hogwarts de Vrăjitori și Vrăjitoare! Aveți jos lista cu manualele necesare pentru anul acesta. De asemenea vă informăm că plecarea spre Hogwarts va avea loc pe 1 Septembrie în gara King Cross, platforma 9 și 3/4.

Cu drag, adjuncta scolii Hogwarts, Minerva McGonagall."

După ce am citit scrisoarea m-am uitat fericită la mama. Ea și cu tata zâmbeau, deși era un zâmbet care nu arată că erau fericiți pentru mine. De fapt erau ușurați că sunt o vrăjitoare și nu o NON.

" Văd că ți-ai primit scrisoarea, mâine ne vom duce în Alea Diagon și îți vom cumpăra ție și lui Lucius toate lucrurile necesare." a spus mama.

După cină m-am dus la mine în cameră și m-am pus pe pervazul geamului meu. Peste câteva săptămâni voi putea să fiu în sfârșit liberă, liberă să fac ce vreau și să-mi fac prieteni noi! Nu v-a mai trebui să port rochii elegante ca să arăt că vin dintr-o familie de sânge-puri. Viața mea v-a începe de pe 1 Septembrie.

Bună tuturor, m-am apucat să rescriu volumul 1 deoarece am uitat să adaug o grămadă de detalii, acest lucru înseamnă că vor fi mai multe capitole cu mai multe momente amuzante dar și emoționante. Îmi cer scuze că m-am oprit din scris volumul 2,dar până nu termin cu volumul 1 nu pot să îl continui pe al doilea deoarece anumite lucruri noi vor apărea. 😊

The marauders || Sirius BlackUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum