După câteva zile a început un nou an la Hogwarts. Eu eram în compartimentul nostru obișnuit cu Remus, James și Peter. Aparent, Sirius gacicărea iar cu o fată.... Da cui îi pasă eu mă descurc și fără el.
"Deci Sintia ai reușit să te transformi?" a spus Remus.
"Da, dar James și Peter?" am întrebat.
"Eu am reușit." a spus James.
"Eu încă mai am de lucrat..." a spus Peter.
"O vei face Pete, noi credem în tine!" am spus și el a zâmbit.
"Oof e asa plictisitor de când Padfoot se linge cu toate fetele! Mă jur că o să-l lipesc de scaunul ăsta!" a spus James.
"James dacă faci asta vom fi nevoiți să-l vedem cum se linge cu toate fetele chiar aici...." a spus Remus.
"Umm corect, mai bine nu." a spus el și eu mi-am dat ochii peste cap.
"Cum mai ești Moony?" am spus și el s-a uitat la mine.
"Supraviețuiesc." a spus el cu un zâmbet slab.
"Asta este cuvântul potrivit, dar să știi că noi suntem alături de tine mereu!" am spus.
"Știu, și vă mulțumesc!" a spus el.
"Hei pentru asta sunt făcuți prietenii!" a spus James și a zâmbit strengareste.
"nu știu de voi da eu stau foarte bine aici." am spus și mi-am sprijinit capul pe picioarele lui Remus. Acesta a zâmbit și a început să se joace cu parul meu. Când eram cât pe ce să adorm acolo cineva mi-a mișcat picioarele. M-am uitat și Sirius s-a pus la picioarele mele, ridicându-le și punându-le peste picioarele lui.
"Salutare." a spus el.
"Hey." am spus eu și mi-am închis ochii din nou. Remus deja adormise, James sforăi deja și Peter aproape cădea de pe scaun.
"Hei da ce e asta, gașca somnoroasa?" a spus Sirius.
"Can așa ceva..." am spus eu și am căscat.
El s-a uitat la mine amuzat după care și-a închis ochii.
Peste câtva timp am fost trezită de Remus.
"Haide Sintia am ajuns!" a spus el.
"Acum..."am spus eu somnoroasa.
" Anul ăsta v-a fi minunat! "a spus James.
" Așa zici de fiecare dată... "a spus Remus.
" Da dar anul ăsta chiar v-a fi minunat! Pregătiți-vă să vedeți cum o voi cuceri pe Evans cu șarmul meu minunat! "a spus James.
" Bine, trezește-mă peste 100 de ani când încă nu ai reușit. "am spus eu și cu toții în afară de James au izbucnit în râs.
" Mulțumesc pentru încredere draga mea Sints... "a spus el.
" Oricând dragul meu Prongs!"am spus și el și-a dat ochii peste cap.
La masa Griffindor am stat lângă Marlene și Lily, în fața mea fiind băieții.
" Deci cum a fost vara ta? "a spus Marlene.
" In regulă, puțin cam strictă, dar a ta? "am spus eu.
" Obișnuită. "a spus ea.
" Dragi vrăjitori și vrăjitoare! Bine ați venit la un nou an! Sper că ați avut o vacanță plăcută și că sunteți pregătiți pentru un an nou plin cu obstacole! Domnul Filch mi-a transmis să vă readuc aminte că nu aveți voie cu produse de la Zonco în incinta școlii, de asemenea nu aveți voie să mergeți la etajul trei......."a spus Dumbledore. După ce a terminat am mâncat și eu și cu Remus am fost chemați de McGonagall.
" Voi doi sunteți perfecți casei Griffindor. Din cauza unor probleme cu bufnitele nu am putut să vă trimitem astea dar poftim! "a spus ea și ne-a dat insignele. Eu și cu Remus am mulțumit după care i-am condus pe cei mici în camera comună.
Părinții mei nu ar fi fost mulțumiți cu insigna deoarece eram la Griffindor dar eu eram fericită.
" Mulțumim. "am spus ambii și am plecat.
După niște datorii de prefecți plictisitoare ne-am culcat.
A doua zi eram moartă de oboseală. Efectiv îmi cădea capul în bolul cu cereale.
" Sints trezește-te cum poți să fi așa somnoroasa? "a spus Lily și Marlene a râs.
" Pur și simplu.... Waaah...... Nu mai pot, am nevoie de somn... "am spus eu terminându-mi sucul de dovleac.
" Hihihi... Deci ne vedem după ore? "a spus o voce de fată și l-am văzut pe Sirius venind cu ea aici.
" Mda... "a spus el fără chef.
" Pa! "a spus ea și l-a pupat pe obraz.
Eu mă uitam somnoroasa la ei, dar de data asta as fi dat orice să adorm doar ca să nu o mai văd pe disperata aia.
" Neața tutu-..... Sintia ești bine? "a spus el uitându-se la mine puțin mirat.
" Mda, nu am nimic...... "am spus eu și aproape mi-am scăpat lingura.
" Umm Sints ești sigură că nu ai băut vreo poțiune de somn? "a spus Marlene.
" Eu sigur nu am băut așa ceva, dar sunt sigura că e doar oboseala. "am spus eu.
" Dacă zici tu.... "a spus James.
Orele nu au decurs prea bine, la Herbologie era să fiu mușcată de o plantă pentru că eram prea somnoroasa,la Istoria Magiei am adormit la propriu, la ACMN eram dărâmata. Acum aveam zbor.
" Umm Sintia nu crezi că ar fi mai bine să mergi în camera comună? E periculos să zbori în condiția ta..." a spus Sirius.
"Ma descurc Sirius, nici o grijă." am spus.
Când am început să zbor mi-am pierdut toată puterea și am simțit cum adorm. După totul s-a rupt și a devenit negru.
M-am trezit într-un pat de la infirmierie cu o durere de cap.
"Sintia! Cum ești?!" a spus Sirius in timp ce James, Lily, Marlene, Remus și Peter erau lângă mine.
"Ce s-a întâmplat? Și de ce sunt aici?" am spus eu confuză.
"Ai adormit pe matură și ai căzut, ai avut noroc că Pads te-a prins că de nu erai plăcint-.....AUUUU!"a spus James când Lily l-a inghiontit.
" Taci Potter! "a spus ea.
" Dar defapt acum știm de ce ai fost somnoroasa toată ziua, cineva ți-a pus o poțiune de somn în sucul de dovleac de la micul dejun. De asta ai fost așa."a spus Marlene.
" Stai ce? "am spus eu.
" Și suntem siguri că a fost Merula Snyde, când ne îndreptăm spre clasa de zbor ne-a spus Aveți grijă de Malfoy, poate v-a cădea rău..., adică e clar că ea a făcut asta. "a spus James.
" Nu mă mai surprinde. "am spus eu.
" stai liniștită Sintia, nu v-a scăpa așa ușor. "a spus Sirius.
" Nu trebuie să îi faci nimic, nu merită, dar mulțumesc pentru că m-ai salvat. "am spus și m-am uitat în ochii lui gri care păreau puțin îngrijorați.
" Oricând Sintia, oricând... "a spus el.
CITEȘTI
The marauders || Sirius Black
خيال علمي"Stilul rebel nu prea merge cu cel liniștit, dar dacă se întâmplă ceva și două persoane de genul ajung să se cunoască ce facem? Ei bine asta vom descoperi pe parcursul poveștii a doi tineri vrăjitori aflați în aceeași situație." Locul 1 in #harrypot...