Capitolul 39

543 43 41
                                    

Săptămânile au trecut, iar eu efectiv eram dezastru. După întâmplările cu Sirius am avut speranțe că poate vom fi ceva, ei bine a doua zi deja visul meu a fost spart în cioburi mici după ce l-am văzut pe idiotule ăla cu Amanda. Ar fi trebuit să-mi dau seama că nu o să se schimbe, dar nuuuu, Sintia cea proastă trebuie să fie rănită mereu. Am primit o scrisoare de la părinți în care m-au informat că sâmbăta asta trebuie să merg la averi acasă pentru cina pe care o vom avea la el, și după vom și înnoptat acolo din câte am înțeles. La început mă dezgusta ideea, dar după aceea m-am gândit.. "Ce ar fi dacă i-aș da lui Sirius un gust din propriul medicament?" adică dacă tot e Averi rivalul lui de mod mai bun de răzbunare pot găsi? Acum îmi strângeam câteva haine.

"Oof Sintia de ce te duci?" a spus Lily.

"Ei bine nu am nimic mai bun de făcut, plus că dacă îl mai vad pe fustangiul ăla mult atunci voi muri." am spus eu plina de nervi.

"Dar de ce? Până acum nu aveai nimic cu Black, de ce asa de rece față de el dintr-o data?" a spus Marlene.

"Voi nu vedeți cu câte fete umbla? Acum pe bune..." am spus eu.

"Și ce dacă? Lasă-l să facă ce vrea, doar nu îl placi?" a spus Lily.

"Cine? Eu? Ha nici gând, nu am nevoie de dobitocule ăla înfumurat și ipocri-" am încercat să spun când Remus și James au venit la noi.

"Oo da pe cine respecți tu așa de mult?" a spus James.

"Pe nimeni cornițe cu fundițe, și din câte știu nu te-am întra at nimic, ce ar fi să-ți ții în frâu prietenul hormonal?" am spus eu și el s-a uitat șocat la mine.

"Ești bine?" a spus el.

"Nu prea cr-" a spus Marlene până am întrerupt-o.

"Sunt perfect de bine! De ce ți se pare că nu sunt? Vrei să spui că sunt mai ciudată ca idiotule ăla cu păr negru?" am spus eu.

"Încă mai ești supărată pe Sirius?" a spus Remus.

"Supărată? Nah, rănită, indignata, absolut devastată? DAA!" am spus eu trântindu-mi cufărul.

"Umm liniștește-te Sints, totul v-a fi bine...." a spus Marlene.

"Stai așa, ce ți-a făcut Black?!" a spus Lily.

"Mie? Nimic." am spus eu.

"OH da sigur, ceva s-a întâmplat, până acum erai efectiv extaziată să stai cu el și acum..." a spus ea.

"Oh uite cât e ceasul, trebuie să plec, pa paa! Și dacă îl vedeți pe Sirius transmiteți că îl urăsc! "am spus eu și am plecat. Când am a just acasă la familia mea ne-am aparentat cu toții la familia lui Averi.

" Deci cam supărată pe Black din câte văd..."a spus Averi după cină când stăteam în living cu el.

" Te interesează? "am spus eu indignata.

" Știi că te poți răzbuna pe el nu? "a spus el.

" Și cum ar trebui să o fac? "am spus eu.

" Hai să fim împreună, sirius v-a fi foarte gelos și toată lumea v-a fi bine. "a spus el.

" Mai bine mor... "am spus eu.

"Oricât ai vrea să scapi nu o să poți Sintia, e imposibil." a spus el. Eu doar am dat negativ din cap.

Peste câteva săptămâni James a venit la noi fericit.

"Nu o să vă vină să credeți ce se v-a întâmplă." a spus el.

"Ce?" am spus noi.

"Mătușa mea v-a avea nunta săptămâna viitoare când terminam anul." a spus el.

"Și?" a spus Peter.

"Și deja voi sunteți pe listă, deci, Remus v-a merge cu Marlene, Petter cu Matilda, o verișoara de-a mea, eu cu cealaltă verișoara a mea, Yui, iar Sintia cu Sirius! "a spus James.

" Grozav... "a spus Sirius.

" Haideți v-a fi distractiv! Gândiți-vă cum ar fi ca Strengarii să fure mireasa! "a spus James.

" Știi ceva, nu știam că poți fi așa deștept! "am spus eu.

" Ei bine dacă voi vă băgați mă bag și eu. "a spus Sirius.

" Bun deci cu toții? "a spus James.

" Cu toții! "am spus noi in cor.

The marauders || Sirius BlackUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum