Capitolul 19

781 55 29
                                    

In seara de anul nou stăteam în camera comună singură și citeam o carte. Nu aș fi crezut că voi fi așa de singură în ultima zi din an dar s-a întâmplat. Dintr-o dată din foc am auzit o voce.

"Hey Sints, ce mai faci?" a spus Lily și i-am văzut fața în șemineu.

"Lily!!! Nici nu știi ce mă bucur să te aud!" am spus eu și ea a zâmbit.

"Să înțeleg că te-ai saturat de idioții ăia?" a spus ea.

"Nu, doar că simt că ascund ceva de mine, Remus nu vrea să-mi spună ceva, și în ultimele săptămâni dispar din ce în ce mai des..." am spus.

"Oh stai liniștită Sintia, așa sunt ei nu trebuie să fii rănită de niște idioți, doar știi cât de multe prostii pot face." a spus ea.

"Mda cred că ai dreptate,dar tu ce mai faci? Cum e cu Petunia?" am întrebat și ea a oftat.

"Oh știi cum e ea, e încă supărată de la întâmplarea de la king cross." a spus ea.

"Stai liniștită Lils, e o persoană care te iubește, doar nu știe cum să o arate..." am spus și ea a zâmbit fals.

"Da, dar cu Cormac cum mai stai? Nu-mi spune că nimic pentru că e clar că e înnebunit după tine!" a spus ea și eu m-am înecat cu aer.

"Lily!! Te-ar putea auzi, și în plus suntem doar prieteni, adică e drăguț dar....." am spus și am roșit puțin.

"Waaa nu pot să cred, chiar îți place de el!!" a spus ea fericită.

"Cine? Eu? Nici gând!!" am spus și ea a zâmbit. Dintr-o dată în camera a venit James care râdea în hohote și era urmat de Remus și Peter, dar când am văzut cine era după ei am rămas șocată. Sirius avea un cap de câine și avea blană pe el, era ca și cum a vrut să se transforme în câine dar ceva nu a mers bine, era jumătate câine și jumătate câine.

"Uhh Lils am să te caut eu mai târziu, am o urgență..." am spus și ea s-a uitat mirată.

"Idioți au făcut ceva?" a spus ea.

"Umm da, ceva de genul, ei bine ne vedem!" am spus și am mers spre băieți.

"Bună Sintia." a spus James printre hohote de râs.

"umm bună? Îmi poate explica cineva de ce Sirius e jumate câine?!!" am spus furioasă și Remus mi-a evitat privirea.

"Woof woof woof!" a spus Sirius și James a început să râdă și mai tare.

"Umm trebuie dus la infirmierie." am spus și James s-a oprit.

"Fie vin cu tine ca să îl conducem, moony tu știi ce ai de făcut." a spus James și noi trei am plecat spre infirmierie. Când am ajuns doamna Pomfrey s-a uitat la noi șocată.

"Domnule Potter, domnișoară Malfoy, ce este creatura asta?!" a spus ea.

"Umm creatura asta este Sirius Black, vedeți dumneavoastră, a încercat o vrajă care nu a ieșit prea bine." a spus James și eu m-am uitat la el.

"Dumnezeule, haide domnule Black, așează-te." a spus ea și Sirius s-a pus pe pat.

"Hmm i-a o lingură din asta și mâine ar trebui să fi normal, dar trebuie să stai aici în seara asta. 'a spus ea. Sirius a mârâit ca un oftat. După ce madam Pomfrey l-a pus într-un pat acesta a adormit.

" Eu mă duc înapoi în camera comună, vrei să vi?' a spus James și eu m-am uitat la el.

" Mai stau puțin cu Sirius, până la urmă nimeni nu ar trebui să stea singur de anul nou. "am spus și James a dat din cap.

The marauders || Sirius BlackUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum