Era dimineața, dar mă simțeam groaznic. Era clar, nu mai suportam.
"Oh Dobby nu știu ce să fac, nu mai suport asta...." am spus eu.
"Dobby nu se pricepe la asta, dar poate ar trebui sa discuți cu prietenul lui?" a spus el.
"Hmm poate ai dreptate, ar trebui să-i spun lui James dacă chiar ar trebui să-mi împărtășesc emoțiile." am spus și mi-am luat a geaca peste rochia de zi.
"Ei bine ne vedem, baii!" am spus și Dobby a făcut cu mâna. M-am dus la șemineu și am strigat tare numele locației lui James. Am ajuns în bucătăria acestuia.
"Oh Sintia dragă, nu mă așteptam să te văd, cu ce ocazie?" a spus Mrs. Potter.
"Bună dimineața, as avea ceva de discutat cu James dacă se poate." am spus eu.
"Este în grădină, poți să mergi la el!" a spus ea și eu am mulțumit. M-am dus în gradina și m-am dus în garajul lui. Am văzut o poza pe un raft cu mine și Sirius când am adormit amândoi pe canapea.... Ciudat, de ce ar avea James poza asta aici? Ma rog, m-am dus la o o mașină unde se vedeau doar niște picioare.
"Salut James! De ce ai poza aia cu mine și sirius acolo? Eh în fine, am ceva de discutat cu tine despre Sirius." am spus eu și el a ieșit de sub mașina. Am încremenit acolo când l-am văzut.
"Hei sints." a spus Sirius și s-a ridicat.
"S-sirius??! Ce cauți aici???" am spus eu șocată.
"Aici stau?" a spus el.
"Stai.... Ceee???" am spus eu.
"Oh e o poveste lunga, dar de ce vrei sa discuți cu James? Nu crezi ca ar fi mai bine sa ma întrebi pe mine direct dacă e despre mine?" a spus el. Doar atunci mi-am dat seama ca nu avea nici un tricou pe el.
"Uhh ei bine vezi tu, eu chiar ar trebui să vorbesc cu James, în fine ne vedem mai încolo! Paaaaaaa!" am spus și am plecat de acolo. L-am găsit pe James în foișorul lui.
"James Potter ești mort." am spus eu.
"Hei, ce am mai făcut de data asta??" a spus el.
"Deci nu pot sa cred ca te-am confundat cu sirius, și ce cauta el aici? Nimeni nu mi-a spus nimic despre vizita lui la tine." am spus eu.
"Oh ei bine vezi tu, el sta aici de la începutul verii." a spus el.
"Adică? De ce nu sta la el?" am spus eu mirata.
"Uhh sa zicem ca a fost dezmostenit, și de atunci sta aici-" a spus el și eu mi-am mărit ochii.
"STAI CEEE? ȘI NU MI-AȚI SPUS NIMIC???" am spus eu.
"Nu puteam, nu e secretul meu." a spus el.
"Fieee, am ceva de discutat cu tine. Nu mai vreau sa ma prefac." am spus eu.
"Adică?" a spus el.
"Adică vreau să-i spun lui Sirius sentimentele mele, îl iubesc, am încercat să alung aceste sentimente dar nu pot, și nu mai vreau să sufăr." am spus eu.
CITEȘTI
The marauders || Sirius Black
Ciencia Ficción"Stilul rebel nu prea merge cu cel liniștit, dar dacă se întâmplă ceva și două persoane de genul ajung să se cunoască ce facem? Ei bine asta vom descoperi pe parcursul poveștii a doi tineri vrăjitori aflați în aceeași situație." Locul 1 in #harrypot...