Capitolul 21-Anul 3

758 46 54
                                    

Anul s-a terminat și vacanța a venit. De data asta nu am avut mari probleme cu părinții mei spre bucuria mea. În vacanță m-am văzut cu Sirius foarte des pentru că părinții mei îl acceptau la noi acasă. Știam că era doar interesul pentru a se alia cu familia Black dar încercam să ignor asta. Toată vara am studiat pentru o porțiune pentru animagi. V-a trebui să consumăm porțiunea timp de un an ca să ne transformăm, ceea ce v-a fi greu. Am început să studiez mai mult cu Remus deoarece orice greșeală mică putea să ne facă rău. Acum eram în tren cu Sirius, James, Peter și Remus.

"Deci cum a fost vacanța?" a spus Peter.

"Hmm obișnuită, dar mult mai bună ca în anii trecuți." am spus eu. Mda anul asta cred că voi da pentru preselecțiile de Quiddich. "a spus Sirius.

" Serios? Dar asta este minunat! Sintia de ce nu încerci și tu? "a spus James.

" OH nu eu nu mă pricep deloc. "am spus.

" Glumești?! Sints joci extraordinar, noi te-am văzut cu ochii noștri. "a spus James.

" Umm nu știu încă, dar vă voi anunță dacă îmi schimb părerea. "am spus și Sirius s-a lăsat pe umărul meu.

" Ei bine anul asta avem voie la Hogsmade, nu-i așa că e minunat? Gândiți-vă la câte aventuri noi vom aveam. "a spus James.

" Sper că nu aventuri care ne-ar putea termina. "a spus Remus.

" Nici gând dragul meu Moony, dacă supraviețuim cu tine atunci putem face orice. "a spus Sirius.

" Mda, ce mai face Evans, Lumina? "a spus James.

" Hmm acum sunt sigură că e cu Snivelus, de ce? "am spus și el a dat din cap.

" Mă gândeam dacă s-a saturat de slinosul ăla. "a spus el.

" Prostii, ești în limbă după roșcată Prongs recunoaște! "a spus Sirius și James s-a uitat urât la el.

" Nu sunt în limbă după ea, ba din potrivă! Ea este după mine. "a spus James și eu m-am uitat la el.

" Tu? Dragul meu James cred că ai uitat faptul că Lily te urăște, cum ar putea fi în limbă după tine? " am spus și Remus și Sirius au început să râdă.

" Nu mă urăște, ba chiar îmi spune tălpi cu coarne, nu-i așa că sună drăguț?" a spus el și eu m-am uitat uimită la el.

" Eu.... Nu prea mai am cuvinte, umm poate e drăguț......? "am spus și el a zâmbit.

" Vezi, v-am spus eu! "a spus el visător.

După ce am ieșit din tren l-am văzut pe Regulus.

" Hei Reg, ai avut o vară plăcută? "am spus și el m-am îmbrățișat.

" Desigur, dar tu? "a spus el.

" La fel, a fost surprinzător de liniștită. "am spus și am mai vorbit cu el. Când am întrat într-un car cu băieți l-am văzut pe Reg cu Snape, Bellatrix, Lucius, Mulciber și Avery.

" La ce te uiți Sints? "a spus James și Sirius s-a uitat la Regulus.

" Umm nu fi surprinsă, fratele meu nu prea știe cu cine să stea. "a spus el.

" Mda... "am spus eu și m-am uitat la el. La festivitate Cormac a venit lângă mine.

" Sintia! Ce bine îmi pare să te văd! Mi-a fost dor de tine! "a spus el și m-a îmbrățișat.

" Hey Cormac, și mie de tine! "am spus și am zâmbit. Chiar îmi plăcea de Cormac, este un tip foarte de treabă și arată bine. Lily mi-a făcut cu ochiul și eu m-am înroșit.

" Umm ești bine? "a spus el.

" Oh da perfect, nu mă băga în seamă! "am spus și am râs puțin stânjenită. Sirius s-a uitat la mine și după s-a uitat la Cormac care a zâmbit. Ne-a ignorat total și s-a întors la James.

" Deci anul ăsta trebuie să fi în echipa de Quiddich, nu există altfel cum, te rog Sintia ar fi minunat! "a spus Cormac.

" Hmm bine, am să încerc să intru. "am spus și eu m-a îmbrățișat strâns. Eu m-am uitat șocată la el după care i-am răspuns.

" Ei bine noapte bună Sints, sper să te văd mâine. "a spus Cormac.

" Desigur, noapte bună Cormac. "am spus și m-am dus în camera comună unde am fost primită de cei patru băieți la șemineu.

" Deci ai scăpat de Cormac? "a spus Sirius.

" Umm de ce aș scăpa de el? De fapt am decis să mergem în camerele comune. Mă rog, de mâine Remus am să te rog să vi cu mine la bibliotecă, mai am nevoie de niște cărți despre porțiuni pentru planul nostru, iar voi restul veți procura ingredientele cu mine. "am spus și ei au dat din cap.

Am început să discutăm despre animagi și despre farsele pe care le vom face cu aceasta putere. Timpul a trecut foarte rapid și deja era ora 12:00 noaptea.

" Cred că mă voi culca... "am spus și am căscat.

" La fel și noi, noapte bună Lum. "a spus James.

" Noapte bună băieți, ne vedem mâine! "am spus și i-am îmbrățișat, după care m-am culcat.

The marauders || Sirius BlackUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum