Capitolul 22

686 49 69
                                    

Peste câteva zile au venit preselecțiile de Quiddich. Eu și cu Sirius vroiam să fim prinzatori. Cormac îmi dădea sfaturi și eu eram din ce în ce mai plăcută de prezenta lui, începeam să îl plac foarte mult. Acum eram cu Sirius în vestiar.

"Gata să nimici niște baloane-ghiulea?" a spus Sirius și eu am zâmbit.

"Desigur." am spus și Frank Longbottom, căpitanul echipei ne-a strigat.

După mai multe runde de Quiddich am decis să luăm o pauză, Frank alegând echipa nouă. James a venit la noi incantat.

"Deci efectiv este o șansă de 100% să fiți aleși, ați fost geniali!!" a spus el și ne-a îmbrățișat.

"Mulțumim James." am spus și după l-am văzut pe Cormac.

"Ma scuzați puțin." am spus și am mers la el.

"Hey, ce crezi? M-am descurcat?" am spus și el a zâmbit.

"Desigur! Ai fost uimitoare." a spus el.

"Mersi." am spus și am zâmbit.

"Auzi, tu și James păreți cam apropiați... Sunteți prieteni nui asa?" a spus el.

"ohh, da eu și James suntem doar prieteni buni, el este ca fratele meu, nimic mai mult, el o place pe Lily." am spus.

"OH asta e bine..." a spus el.

"poftim?" am spus și el a zâmbit.

"Nimic." a spus și eu m-am uitat confuză la el.

"Eu trebuie să plec, pa Sintia ne vedem!" a spus el și m-a îmbrățișat.

"Pa....." am spus și am zâmbit la el. Dintr-o dată am fost ruptă din visele Mele de cel mai mare idiot din lume.

"Henlo Sindy, ce mai face McLaggen?" a spus el.

"Bună Sirius, bine, de ce întrebi?" a spus el.

"Hmm doar așa, poate își v-a rupe un picior din fericire? Umm mă refer că poate își găsește o iubita?" a spus când a văzut că m-am uitat urât la el.

"Mda știu unde bați Padfoot..." am spus și el s-a uitat la mine.

"Cine? Eu?! Nu deloc, nu am treabă cu tantalaul ăla, doar că e un lăudăros și arogant, te avertizez nu prea e un om cum trebuie." a spus el.

"Cred că știu și eu ce am de făcut Sirius.... Și în plus, eu nu voi putea fi niciodată cu o persoană care nu vine dintr-o familie nobilă, ai mei m-ar omorî." am spus cu un oftat.

"Hei, știi că ai dreptul să alegi pe cine iubești, nu? Iubirea nu poate fi prin forță. Mereu urmează-ți inima, nu mintea în iubire." a spus el și eu m-am uitat șocată la el.

"Padfoot eu.... Nu am cuvinte, de unde știi tu lucrurile astea despre iubire?" am spus eu mirată.

"Sintia, chiar dacă nu vin dintr-o familie iubitoare, asta nu înseamnă că nu știu lucruri despre ea." a spus el.

"Sirius, niciodată nu am spus asta, doar că nu mă așteptam la un rebel ca tine să gândească așa." am spus eu.

"Ei bine ia-o ca pe un secret spus doar ție, știu unde să vin dacă James sau altcineva află deci mai bine taci. Nu vreau să fiu luat ca un sentimentalist."a spus el și a râs.

" Desigur, nu am vrea să-ți stricam reputația de playboy nu-i așa? "am spus eu cu mâinile încrucișate.

" Și eu am nevoie de o reputație până la urmă, tu ești cea mai deșteaptă fată din anul nostru, iar eu sunt cuceritorul tuturor fetelor din Hogwarts. "a spus el.

" In visele tale Black, în visele tale. "am spus și el a început să alerge după mine. James s-a uitat la noi ciudat și i-a dat o privire la Sirius. Nu am băgat în seamă și m-am uitat la Lily care a venit la mine în fugă.

" SINTIA AI REUȘIT!!!! "a spus ea și a sărit pe mine. Următorul lucru care s-a întâmplat a fost ca eu și cu Lils să fim pe jos.

" Lils! Mai ușor! "am spus și am râs.

" Ai reușit! I-ai făcut praf pe toți! Abia aștept să te văd la meciurile de Quiddich oh și st-"a încercat să spună ea și James a întrerupt-o.

" Evans eu nu primesc o îmbrățișare? "a spus el.

" Ughhh Potter nu poți să mă leși și tu măcar o dată să mă bucur pentru prietena mea?! Mai degrabă l-aș îmbrățișa pe Peeves decât pe tine. "a spus ea și Peeves a apărut lângă noi.

" Loopy-loooo roșcata vrea o îmbrățișare de la Peeves? "a spus el și Lily s-a uitat supărată la el.

" Nu dobitocule, doar ziceam și eu un exemplu. "a spus ea și Peeves i-a zburlit părul.

" Potter are gusturi proaste, îi plac numa fetele îngâmfate care nu-i dau îmbrățișări lui Peeves. "a spus el și a plecat.

" Umm mda, cine vrea prânz? "am spus eu și Sirius a ridicat mâna. Cu toții am decis să mâncăm deoarece Peeves a reușit să ne scoată din sărite din nou.

" Umm hei Sintia. "a spus Cormac. Trecuse 3 săptămâni de când am întrat în echipele de Quiddich și eu și cormac ne-am apropiat foarte mult.

" Heii Cormac!! Ce mai faci? "am spus și l-am îmbrățișat.

Bine, știi că week-end-ul ăsta este excursie la Hogsmade pentru prima dată, nu?" a spus el.

"Umm da, de ce?" am spus eu mirată.

"Mă gândeam dacă ai vrea să vi cu mine, adică doar noi doi.... Știi tu..." a spus el.

"Mi-ar plăcea!" am spus și am zâmbit larg. Urma să mă duc la o întâlnire cu Cormac, mă simțeam genial.

"Da o să ne distram minunat!" a spus James in timp ce eu am întrat în camera comuna.

"Hei băieți, ce planificați?" am spus și ei au zâmbit.

"Prima aventură a Strengarilor în Hogsmade." a spus James.

"Ohh să nu faceți prea multe proștii fără mine." am spus.

"Umm știi că și tu ești Strengar corect?" a spus Remus.

"Ah da doar că eu voi merge cu Cormac, poate putem merge cu toții altă dată?" am spus și Sirius s-a uitat în ochii mei cu ochii lui gri pătrunzători.

"Mda sigur..." au spus ei dezamăgiți. Uram să-i fac triști dar în același timp trebuia să mă gândesc și la mine.

The marauders || Sirius BlackUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum