Vara a trecut și săptămâna viitoare Hogwarts începea. Acum eram la Lily acasă, și urma să stau pentru restul săptămânii cu ea.
Acum stăteam în chestia pe care încuiați o numesc piscină. Era foarte cald deci să stai în apă nu era o idee rea.
"Deci cum a fost vacanta asta?" a spus Lily.
"Mai bună decât mă așteptam. I-am întâlnit pe părinții lui James, ar trebui să-i vezi, James e foarte norocos să îi aibă, mi-aș fi dorit și eu părinți ca ai lui..." am spus și m-am întristat puțin.
"Oh Sints, știu că ți-e greu, dar nu putem schimba lucrurile. Trebuie să avem curaj, sunt sigură că după ce devi majoră poți să pleci de la părinții tăi și să uiți de toată treaba cu pur sânge." a spus ea.
"Aș vrea eu, dar până atunci mai am câțiva ani..." am spus și ea a zâmbit.
La noi a venit o fată.
"Oh Sintia, ea este Petunia, sora mea mai mare." a spus Lily și s-a uitat la Petunia.
"Încântată de cunoștință!" am spus și ea doar s-a uitat la mine.
"Deci și tu ești o ciudată exact ca sora mea?" a spus ea pe un ton furios. Eu m-am uitat șocată la ea.
"Tunia! Nu e frumos să o faci așa! În lumea vrăjitorilor și ea ar putea să te cheme o încuiată dar nu o face!" a spus Lily tristă.
"Desigur, rămâneți amândouă în lumea ciudatilor cu slinosul ăla de Snape!" a spus Petunia și Lily a început să plângă.
"Lily!" am spus și am luat-o în brațe.
"Nu te supăra pe ea Sintia, chiar dacă nu vrea să o recunoască ar fi vrut să fie o vrăjitoare și ea, este puțin jeloasa că părinții mei vorbesc lucruri bune pentru că sunt vrăjitoare...." a spus ea cu suspine.
"Stai liniștită Lils, dar te rog nu mai plânge din cauza ei, nu merită." am spus eu.
"Poate că ai dreptate, ea chiar i-a scris o scrisoare la Dumbledore ca să vadă dacă poate să vină la Hogwarts cu mine. Dar el i-a explicat că Hogwarts este o școală pentru vrăjitori." a spus Lily.
"Dumbledore i-a răspuns? De obicei nu face asta." am spus uimită.
"Mă rog, acum trebuie să mă duc să-mi strâng lucrurile pentru școală, ne vedem mai târziu." a spus ea și a plecat în casă.
Era rănită, puteam să o văd, și petunia era doar o răsfățată care era jeloasa pe succesul surorii sale.
Zilele trecuseră și părinții lui Lily au plecat până la un magazin. Lily era în bucătărie în timp ce eu și Petunia eram în sufragerie.
"De ce porți haine așa întunecate?" a întrebat ea cu sarcasm.
"Deoarece părinții mei sunt niște sânge puri nebuni la cap." am spus și ea s-a uitat la mine.
"Deci tu ești o vrăjitoare adevărată?" a spus ea.
"Mda, dar as prefera să fiu ca Lily." am spus și ea s-a uitat urât.
"De ce ai vrea să fi ca ciudata aia? În ochii părinților mei ea este perfectă, dar eu știu cu adevărat ce este, ea este o stricată." a spus Petunia și am văzut cum Lily s-a uitat la ea cu lacrimi.
"Petunia! Sora ta este cea mai deșteaptă fata din școala noastră. S-a integrat perfect în lumea noastră deși este greu. La școală este un băiat care o place și o urmărește peste tot! Ea nu este o stricată, dar după atitudinea ta as putea spune că tu ești!" am spus și ea s-a uitat șocată la mine.
CITEȘTI
The marauders || Sirius Black
Bilim Kurgu"Stilul rebel nu prea merge cu cel liniștit, dar dacă se întâmplă ceva și două persoane de genul ajung să se cunoască ce facem? Ei bine asta vom descoperi pe parcursul poveștii a doi tineri vrăjitori aflați în aceeași situație." Locul 1 in #harrypot...