Acum îmi strângeam lucrurile pentru că ziua următoare urma să mergem la James. Părinții mei știau de James și pentru că el era un sânge pur ei nu erau așa supărați. Dobby m-a ajutat cu bagajul după care am decis să pictez.
Sirius
Azi trebuia să mergem la James și eu tocmai mă îndreptam spre Sintia ca să mergem împreună. Am bătut la ușa conacului și un elf de casă a deschis.
"A dumneavoastră trebuie să fiți domnul Sirius Black, întrați, stăpâna Sintia e în camera ei!" a spus elful vioi.
"Ah Sirius! Ce mai faci?" a spus mama lui Sintia.
"Bine, dumneavoastră?" am spus și ea a zâmbit.
"Bine, o chem acum pe Sintia." a spus ea și s-a dus la treptele din mijlocul salonului uriaș.
"Dobby du-te și cheam-o." a spus ea. Elful a dispărut sus și după am auzit niște pași și am văzut-o pe Sintia într-o sochie lejeră până la genunchi neagră, parul ei era dezlegat și mersul ei era săltăreț pe scări.
"Sirius! Ai ajuns!" a spus ea și mi-a zâmbit.
"Desigur." am spus și ea s-a uitat la mine.
"Haide până la mine în cameră, mai am de luat bagajele de acolo." a spus ea și eu am urmat-o spre o cameră. Înăuntru pereții erau albastru închis și pe pereți erau o mulțime de picturi făcute de ea. Pe patul ei avea um iepuraș din plush și pe noptieră avea câteva poze cu Lily.
" in regulă, sunt gata, putem pleca. "a spus ea și eu am zâmbit.
" Haide la șemineu. "a spus ea.
Eu i-am spus adresa și ea a folosit praful flu flu.
Sintia
Când am ajuns în șemineul familiei Potter am fost întâmpinată de mama lui.
" A bună draga mea! Tu trebuie să fii Sintia Malfoy, am auzit foarte multe despre tine! James este afară în grădină, Wendy poți să-l chemi tu te rog?" a spus amam lui cu un ton dulce. Doar atunci am realizat că James are niște părinți care sunt de aur. James a întrat în casă când Sirius a ajuns și el.
" Sintia! Sirius! "a spus el și ne-a îmbrățișat pe amândoi.
" Bună James, să știi că mi-ai lipsit cu tot cu farsele tale. "am spus și el a râs.
" Și mie de tine cu tot cu replicile tale. "a spus el.
" Haideți, Remus și Peter deja au ajuns. "a spus el și noi am urcat la etaj cu el. Remus și cu Peter erau într-o cameră și își așezau lucrurile.
" Remus! Peter! "am spus și ei au venit la mine și m-au îmbrățișat.
" Sintia! Îmi pare așa de bine să te văd! "a spus Remus.
" Și mie la fel. "am zâmbit.
" Deci, Sirius și cu Sintia vor dormi în cameră cu mine și camera asta este pentru Remus și Peter. "a spus James.
Mai târziu mi-am pus lucrurile la loc și cu toții ne-am dus să mâncăm. Doamna Potter a făcut o cina perfectă.
" Ce ziceți de o partidă de Quiddich? "a spus James după cină.
" De ce nu? "am spus eu și el a pregătit totul în gradina din spate.
" Bun, deci băieți el e Andrew, este în același an cu noi, doar el este în Ravenclaw și știe să joace Quiddich. "Deci eu și cu Sirius suntem căpitani deci facem piatră hârtie foarfecă cine alege primul coechipier.
După ce Sirius și James au făcut jocul Sirius a câștigat deci el alege primul.
" Oh da! Ei bine eu o aleg pe Sintia. "a spus el. Eu m-am dus lângă el.
James l-a ales pe Andrew și Sirius pe Remus, Peter mergând la James. Echipele erau destul de echilibrate fiind că eu nu prea jucam Quiddich și Peter săracul se temea de minge.
După o oră de jucat amândouă echipele erau la egalitate, dar deoarece se întunecoase afară am decis să dăm remiză. După asta eu m-am dus în camera lui James și m-am put în patul în care urma să dorm. La cât de comod era totul am adormit din prima, mă simțeam în siguranță aici, nu ca la familia mea.
A doua zi m-am trezit cu o grămadă de peze pe mine. Efectiv îmi acopereau patul.
"Baietiiiii!" am strigat și ei au întrat în camera.
"Pentru amintirea vremurilor vechi Sindy!" a spus Sirius și a fugit cu James. Erau morți.
"Când am întrat în bucătărie mama lui James spăla vasele.
" Dacă te întrebi unde sunt năzbâtici au ieșit afară, succes cu ei! "a spus ea și a chicotit.
" Mulțumesc mult doamnă! Uneori mă întreb cu cine seamănă James, domneavoastra nu păreți ca el. "am spus eu și ea a zâmbit.
" Nu, el seamănă cu tatăl lui, el era asa la tinerețe. "a spus Mrs. Potter.
Când i-am prins pe băieți ei s-au uitat la mine.
" Vă omor! "am spus și am fugit după ei. Ei au fugit în podul casei și eu i-am urmat.
Când am întrat James cotrobăia într-o cutie veche. Și-a pus o pălărie și o mantie de pa tatăl lui.
'Puteți să îmi spuneți Mr. Potter, nu e nevoie să vă înclinați încă, dar dacă spuneți ceva greșit vă voi pedepsi. "a spus el pe un ton regal.
" Umm Domnule Potter...? "am spus și ei s-a uitat la mine.
" Da domnișoară? "a spus el.
" Ai un șobolan pe pălărie.... "am spus și el a sărit în sus cu tot cu pălărie.
" Waaaa! Eu am dispărut de aici! "a spus el și eu cu Sirius am început să râdem.
CITEȘTI
The marauders || Sirius Black
Научная фантастика"Stilul rebel nu prea merge cu cel liniștit, dar dacă se întâmplă ceva și două persoane de genul ajung să se cunoască ce facem? Ei bine asta vom descoperi pe parcursul poveștii a doi tineri vrăjitori aflați în aceeași situație." Locul 1 in #harrypot...