-Tot nu-mi spui cum te cheama?
Am iesit din baie pentru ca ma simteam mai bine.
-Eu trebuie sa plec, cred ca Stephanie ma asteapta, pa!
Brake a ramas putin...confuz. Trebuie sa recunosc ca a fost destul de amuzant sa trag cu ochiul de departe si sa-i vad privirea.
Am ajuns din nou la Stef care nu mai era singura. Un tip ce parea cu putin mai inalt ca mine statea pe scaunul din dreapta ei. Stef mi-a facut semn sa vin.
-El e Harry, mi-a raspuns Stef la intrebarea pe care mi-am pus chiar cu o secunda inainte in minte.
Harry a evitat sa ma priveasca in ochi, uitandu-se doar la Stef, apoi a zis:
-Imi pare rau, trebuie sa merg undeva, si a fugit.
-Harry e timid, n-a mai vorbit niciodata cu o fata, inafara de mine, bineinteles.
-Ah, imi pare rau.
Imi pare rau pentru el, mai ales ca eu chiar doream sa-l cunosc mai bine. As vrea sa inteleaga ca eu chiar nu sunt ca si celelalte fete. Ma imprietenesc cu oricine, nu trebuie sa arate cine stie cum sau alte chestii...pacat ca e asa timid si ma ocoleste.
-In fine, daca va cunoasteti o sa se poarte altfel. E foarte de treaba si e sincer. Mie imi spune totul, pentru ca si eu ii spun lui tot ce imi vine in cap.
-E minunat sa ai un prieten asa bun in ziua de azi. Adica, gandeste-te cati prieteni falsi exista acum.
Oh, nu, cineva e in spatele meu si stiu cine e. Brake!
-A, buna, ce faceti?
S-a sunat. La ore! N-am fost niciodata asa fericita ca incepe ora! Chiar nu imi doresc sa ma bag in seama cu fitosi ca el si prietenii lui.
-Oare ce vrea de la tine? ma intreaba Stef confuza.
-Nu imi pasa, nu imi place. Crede ca toate fetele o sa lesine pentru ca, vai, Brake le intreaba ce fac?
-Mda, cam asa.
-Atunci crede prost. Eu una nu-i sufar pe cei ca el.
-Si ce o sa faci, o sa-l ignori tot restul anului?
-E si asta o idee. Cui o sa-i pese daca stau tot anul inchisa in dulap? Nimanui, am spus razand.
-Stiu ca nu o sa accepte faptul ca o fata il refuza. Desi, cred ca daca il ignori...se va opri intr-o zi...
O profesoara mai invarsta a intrat in clasa.
-Copii, eu sunt Margaret Jonson, pentru cei care nu ma cunoasteti, vom face matematica de clasa a zecea impreuna. Bun,destul cu prezentarile, acum deschideti caietele si scrieti.
Orele s-au terminat si eram gata sa plec cand cineva m-a prins de umar si m-a tras in spate.
-Hei Emma, nu vrei sa ne cunoastem, m-a intrebat Brake foarte sigur pe el.
Hmm...imi aflase numele, un baiat ambitios!
-Mi-ar placea (cu ghilimelele de rigoare) sa mai stam de vorba, dar ma grabesc.
-Si daca n-am sa te las sa pleci?
-Brake, eu chiar trebuie sa plec.
-Ce-ai zice daca te-as conduce eu pana acasa? m-a intrebat, din nou, mult prea sigur pe el.