*
Din perspectiva Emmei
Relatia mea cu Ash mergea foarte bine de cateva saptamani, deasemenea, si situatia mea scolara era una foarte buna si ma intelegeam foarte bine cu o parte din colegii mei, exceptandu-le pe Hillary si Alexis, cu care relatia mea s-a mai racit de cand sunt impreuna cu baiatul din schimbul de elevi, dar si cu toti profesorii mei, pana in acea zi fabuloasa de vineri, care mi-a schimbat si perspectiva asupra distractiilor celor de varsta mea. Trebuie sa recunosc ca m-am distrat! In fiecare moment am zambit, unicul motiv fiind iubitul meu. Am chiulit! Da, asta am facut! Eu si Ash am plecat de la ultimele doua ore. M-am certat cu diriginta, iar Stephanie era vizibil dezamagita de mine. Ea imi zicea destul de des ca, desi pare sa-mi mearga bine cu Ash, el nu parea prea ok. Am contrazis-o in tot acest timp, dar nu asta e grav, ci felul cum ma face sa il ascult si sa fac ce zice el. Il iubesc, desi prima data m-am combinat cu el doar pentru ca Brake era cu Candy. Intre timp am descoperit in Ash un baiat dulce, sensibil, iubitor si cald. In primul moment in care m-a intrebat daca plecam sa bem ceva, m-a uimit, pentru ca nu mi s-a parut tocmai stilul lui, dar am acceptat pentru ca stiam ce impresie isi va face despre mine. Regret ca imi pasa ce cred ceilalti, dar acest lucru face parte din personalitatea mea. Nu ma simt bine fiind eu cu toata lumea, ci doar cu oameni ca tata sau Stef.
Dupa toata intamplarea cu plecatul de la ore, profesoara si-a pierdut increderea in mine. Nu ma mira ca am dezamagit-o, si eu am fost dezamagita de propria-mi persoana. Ash nu parea sa regrete, ba chiar era mandru ca la noi in scoala putea sa faca ce vrea el. In vechea lui scoala aveau niste reguli stricte. Chiulitul se sanctiona foarte aspru. Nu asa era si la noi. La noi pedepsele se puteau plati, ceea ce inseamna ca cei cu o stare buna materiala puteau face absolut ce voiau, iar daca se impotriveau regulilor, scapau imediat de pedepse cu bani care celor ca mine le pot parea destul de multi. Tipii ca Brake puteau face orice isi doreau la noi in liceu, deorece un tata putred de bogat era acolo intotdeauna pentru ei. Mi se face rau doar cand ma gandesc cati bani au cheltuit pe geamuri sparte, usi scoase din balamale si dezmembrate, eprubete facute ciobulete micute, machete distruse bucatica cu bucatica si spitalizari, cel mai grav. Toate astea nu s-au mai intamplat prea des de cand am aparut eu, acum totul e schimbat...
In pauza in care mancam, m-am inalnit in cantina cu Brake. M-a tras brutal de brat, iar eu m-am chinuit sa-i ies din stransoare, dar degeaba. M-a privit drept in ochi, apoi mi-a zis ca trebuie sa vorbim si ca nu ne putem purta ca doi straini.
-Stii ceva? Lasa-ti balta toate intentiile! Lasa-ma in pace, tu esti cu Candy, iar eu cu Ash, fac ce vreau, nu te poti opune, il iubesc pe Ash, iar el, spre deosebire de tine, ma merita si ma iubeste! Si probabil daca l-as fi refuzat, nu s-ar fi imperecheat ca un caine in calduri cu prima disperata care ii iese in fata! Tu exact asta ai facut! Esti un prefacut si te urasc, asa cum te-am urat de la inceput! Noi nu putem fi nici macar prieteni acum! O ai pe Candy si mori dupa ea, asa ca lasa-ma pe mine in pace! mi-am iesit eu din minti.
-Emma, m-ai dat peste cap din prima clipa in care te-am vazut, te-am vrut, dar nu te-am avut. Acum te are altul si poate ca el stie sa-ti arate ca te iubeste, dar n-o va face niciodata cum o fac eu! De Candy nu-mi pasa, imi pare rau ca-i dau sperante false, dar nu mai suport! Nu te inteleg!
-Stii ce cred eu despre asta? i-am aruncat intrebarea cu dispret.
El nu s-a miscat nici un milimetru, ci doar m-a privit in ochi, ca si cum ar astepta un raspuns.
-Afla ca nu-mi pasa! Mai mult de atat, imi pare rau pentru biata Candy, de care ti-ai batut joc in felul acesta!
Dupa ce am rostit ultimele cuvinte, m-am intors spre sensul opus, vrand sa fac un pas, dar m-am oprit imediat ca o statuie, iar fata parca imi ardea de nervi, dar si de rusine, pentru ca toti elevii aflati in cantina se uitau socati la mine si Brake. Ups...Cred ca am spus prea multe de fata cu toata lumea. Aceasta discutie trebuia purtata intre patru ochi, dar eram atat de plina de nervi incat mi-a fost mult prea greu sa tin in mine tot ceea ce simteam. Inima imi batea foarte tare si am fugit in graba spre baie, pentru ca mi se facuse foarte rau.