02

1K 103 68
                                    

4 ay sonra

"Marinette İNANAMIYORUM!" Alya heyecanla yerinden kalkmış; neşe, heyecan, sevinç, şaşkınlık her duyguyu barındırırken gülüyordu. 

"Nasıl başladı?" Gözlüklü kız hala mutluydu, arkadaşının tam karşısına oturup bağdaş kurdu. Bu seni her ayrıntısıyla dinleyeceğim demek oluyordu. Marinette gülümsedi, o harika günün ardında hayatında birçok şey değişmişti.

"Onunla ilk tanıştığım gün, kalbimin huzura kavuştuğunu hissettim. Dört ay önce." Alya bir an duraksamıştı, o gün akşamında kızlar grubuna gelen mesaj artık Adrien'ı sevmediğini düşündüğünü söylemesiydi çünkü. Buna sebep olan kişi ise Luka'dan başkası değildi.

"Ah Marinette, bu gerçekten harika! Bu dört aydır yaptığın her şey mükemmeldi seni etkileyen şeyin artık Adrien'ın seni yıpratmaması olduğunu düşünüyordum, oysa LUKA'YI SEVMENİN SANA İYİ GELMESİYMİŞ!" Gözleri parlayarak arkadaşına sarıldı Alya. Gerçekten güzel birine aşık olmuştu ve artık onun üzülmesini istemiyordu.

Marinette de arkadaşına sarıldı, o iyi biriydi.

"Neden söylemek için bu kadar bekledin peki?" Yani eğer dört ay önce onu sevmeye başladıysa bu kadar zaman neden söylememişti? "Sizi Adrien ile çok yorduğumu düşündüm. Ayrıca belki söylesem de, söylemesem de bir şey değişmez ama sanırım ona olan sevgimin ruhumu ele geçirmesini bekliyordum."

"Marinette, çok güzel seviyorsun."
"Hayır Alya, sadece o çok güzel ve ben ona layık olmaya çalışıyorum."

——
onu hiç bırakmamalısın

sea || lukanetteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin