Medya:Clint
"Clint bu kim?"dedi Morgan oturduğu yerden sarışın kendi yaşlarında bir oğlana bakarken.
"O Nathaniel Pietro Barton,Uzun zamandır shield görev peşindeydi.Yani o benim oğlum."
"16 yaşında görev mi voaav etkilendim."diyip ayağa kalktı ve oğlana elini uzattı.
"Morgan Stark."bu sözleri karşılığında oğlan ona çok büyülenmişçe bakarken Morgan sözlerini tekrarladı.
"Aaa dalmışım da ben de Nathaniel Pietro Barton."diyip elini sıktığında Morgan'ın soğuk elleri dikkatini çekti.
"Ellerin çok soğuk."dediğinde Morgan omuz silkti.
Pepper devreye girince büyülü an bozuldu.
"Clint Morgan biraz sizde kalsa olur mu sanırım seninle anlaşacaktır?"Morgan'ın aklına Clint ile yaşadığı güzel anlar geldi.
Tony öldükten sonra Clint Morgan'a babalık yapmıştı.
"Tabii."diyip Morgan'ın omzuna elini koydu.Biraz kulağına eğilip konuştu:
"Pepper'a ne yaptın acaba yine?"
"Zırh giymeme izin vermiyor."
"Neyse bunu sonra konuşalım."diyip elini omzundan çekti.
3dk boyunca öldüresi bir sessizlik oldu.Sessizlikten sıkılan Morgan lafa girdi.
"Had Pepper sen git."
"Bana anne demeyi ne zaman öğreneceksin acaba?"buna cevap olarak Morgan tek kaşını kaldırdı.
Pepper herkesle vedalaşıp gittikten sonra.Clint heyecanla odasına çıktı.
"İşte burada."odasından döndüğünde elindeki mektubu Morgan'a verdi.
Morgan mektubu açıp okumaya başladı:
___________________________________
Sen,Morgan Stark babanın soyundan gitmelisin.
Senden Tabi Demir adam olmanı beklemiyorum.
Ama senden müthiş bir Stark olmanı istiyorum.
Yada Demir Kraliçe-İron Queen.Seni.Yani kızımı en çok seni özleyeceğim galiba güzel kraliçem.Seni 3000 kez seviyorum Happy de sana ait bir şey var ondan almayı unutma.
Unutma 3000...
____________________________________Bu sözlerden sonra ağlamaya başladı.
Clint onuna sarıldı.
"Morgan bunu sana söyleyeceğim ama şakın anne kızma.Bu mektubu Pepper senden saklamamı istedi."
Morgan'ın ağlaması bir anda sinire dönüştü.
"Sakin ol."dedi Clint'in oğlu.
Morgan bir anda hiç beklenmeyen bir konuşma yaptı.
"Sana Pietro diyebilir miyim?"
Nathaniel yani Pietro başını tabii dercesine salladı.
"Happy'den babanın sana bıraktığı şeyi almamış ama Happy'ide tembihledi."Clint bu sözleri çok gergince söylemişti.
Morgan ise tek yumruğunu sıkmakla yetindi.
Çok sesli yutkunuyordu.
"Gel sana odamı gezdireyim."dedi Pietro.
"Tamam olur."
Pietro Morgan'ı belinden tutup odasına çıkardı.
"İyi misin Morgan?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İron Queen-Morgan Stark
FantasySen,Morgan Stark babanın soyundan gitmelisin. Senden Tabi Demir adam olmanı beklemiyorum. Ama senden müthiş bir Stark olmanı istiyorum. Yada Demir Kraliçe-İron Queen. Seni.Yani kızımı en çok seni özleyeceğim galiba güzel kraliçem.Seni 3000 kez s...