Morgan was just shaking

140 24 1
                                    

Medya:Kim olduğunu bilmiyom ama galiba Fury.

Pietro artık hayatı bitmişçesine yerde kıpırdamayan bedene bakıyordu.

İlk önce güzel kumral saçlarını inceledi ve daha sonra o güzel gözlerine baktı.Gözlerinin altı yorgunluktan mosmor olmuştu.

O gözler bir anda açılınca Pietro bağlı olduğu sandalyeden sıçradı.

Morgan sadece titriyordu.

Canının yanması onu bu olaya daha çok itiyordu.

"M-morgan!"

"Sunday Shield'ı çağır."Morgan söylemişti bunları.İşte tam şuan kapının önünde adam dövmeyi düşleyen Shield ajanları vardı.

Kapının içerisine daldıkları anda saldırdılar.Onlar saldırırken Fury ilk Pietro'yu çözdü daha sonra ölmek üzere olan Morgan'a gitti.

"Lanet olası Hydra! Morgan bizimle kal!"dedi Fury söve söve.Panikle ellerini Morgan'ın kolunda gezdirirken etrafına bakmaya başladı.

Çanta,çantayı görünce hızla çantaya yöneldi.

Elini panikle çantanın içinde gezdirirken,çantadan bir bıçak çıkardı ve şırınganın olduğu yere batırdı.İlk başta Morgan çığlık attı.Hatta daha beter bir şekilde çığlık attı.

Bıçağın kemiğe işlemesi nasıl bir durum bilir misiniz?

Seni çığlık attırmaya yetecek kadar acı verici.Hatta keşke ölsem diyebileceğiniz bir acı.

Pietro Fury'nin bu davranışına ilk başta anlam vermesede daha sonra aklına gittiği kamptaki eğitimler gelince yaptığı şeyin mantığını çözdü.

"Morgan iyi misin?"dediğinde Morgan'ın titremesi durmuştu.Yüzü ferahlamıştı.

Ama gözleri yorgunluktan kapanıyordu.

Pietro hiç düşünmeden Morgan'ı kucağına aldı.
Ve Fury'nin peşinden ilerlemeye başladı.

Bir yandan koridorda yürürken konuşmaya başladı:
"Fury nereye gidiyoruz?"dedi Pietro.

"Shield."

Sesleri boş koridorda kemikleri donduracak soğuğun içinde yankı yapıyordu.

"Biraz acele etmeliyiz titriyor!"

Morgan yine titremeye başladı.

Bu bölüm pek içime sinmedi ama yinede keyifli okumalar:)

İron Queen-Morgan StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin