Medya:Morgan
"Hey bana laboratuvarımı göster Fury!"diye bağırdı Morgan.
Fury onun sesini duyacak olmuş ki Morgan'ı kolundan tutup sürükledi.
Morgan kolunun acıdığını fark ettirip şimdiden güçsüz biriymiş gibi görünmek istemiyordu.
Ama kolu çok acıyordu.
En sonunda durduklarında Morgan kolunu sert bir şekilde çekip Fury'e öldürücü bir bakış attı.
"Al işte sana laboratuvar.Zırhlarını falan yaparsın."
Diyip pat diye gitti.
Morgan yalnız başına kalmıştı.Ve derin düşüncelere dalmıştı.
Her hikayede derin düşünceleri bozan biri vardır değil mi?Bu hikayede de var işte.
"Sanırım sana biraz ser davrandım ha?"dedi Pietro omuz silkerek.
Morgan cevap vermedi.
"Hey küs müyüz?Hadi ama Morgan!"bu sözlerde cidden çok büyük bir gayret vardı.
"Sihirli kelimeyi söyle Pietro seni affedeyim!"
"Hadi ama...Tamam peki...Özür dilerim beni affet."Morgan elini like butonu şekline getirdi ve Pietro'ya sarıldı.
"Ha bu arada sen bana bir şey söyleyecektin.Hani Fury geldi ve anı bozdu ya."
"Morgan sanırım ders vaktin gelmiş."dedi ve elindeki saati gösterdi.
"Bu iş burada bitmedi Barton!"diyip kampa doğru ilerledi,Morgan.
Her ilerlediğinde ajanlar onun bu telaşına cins cins bakıyordu.
En sonunda Morgan sinirlendi ve bir ajana doğru korku dolu bakışını atıp konuştu:
"Ah evet benim gibi güzel bir ajanı görünce şaırmışsınızdır. Bilin diye söylüyorum ben Morgan Stark herkes ayağını denk alsın."Ajanlar kendi aralarında konuşmaya başladıklarında Morgan gitti.
Kampa gittiğinde onu bekleyen sadece biri vardı oda Skye.Dünyanın en iyi ve acımasız Shield casusu.
"Hey tam 3 dakikadır seni bekliyorum Stark!"diye kulak çınlatan bağırması yüzünden Morgan kulaklarını tıkadı.
Skye'ın yüzünden cidden kırmızı damarlar görünüyordu.
"Hey tamam sakin ol!"diyip onu uzlaştırmaya çalışsada genç kız bu konuda pek becerikli olamamıştır.
Skye artık antrenman'a başlamaları gerektiğinden dolayı Morgan'a eziyet çektirmeye başlamıştır.
2 saat sonra,
"Skye yeter bence bugünlük onun pestilini mi çıkaracaksın?"dedi Pietro kahramanım olarak.
Morgan artık yorgunluktan yerde iki büklüm olmuş ter içinde yatarken,Skye hala ağırlık kaldırıyor.
"Tamam pekala."dedi Skye ve gitti.
Pietro yerde Morgan'ın yanına uzanarak onun yaptığı hareketin aynısını yaptı.
"Morgan!"diye ani bağırmasıyla Morgan sıçradı.
"Ne var?"
"Çok yoruldun sanırım."
"Evet!"
Pietro ayağa kalkıp Morgan'ı kucağına aldı.Ve kalacağı odaya doğru ilerledi.Morgan Pietro'nun kollarındaki çoktan uykuya teslim olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İron Queen-Morgan Stark
FantasySen,Morgan Stark babanın soyundan gitmelisin. Senden Tabi Demir adam olmanı beklemiyorum. Ama senden müthiş bir Stark olmanı istiyorum. Yada Demir Kraliçe-İron Queen. Seni.Yani kızımı en çok seni özleyeceğim galiba güzel kraliçem.Seni 3000 kez s...