Are you okey?

96 15 0
                                    

Medya:Morgan

Morgan'ı boğazından sıktı.

"Hey sen ne yapıyorsun?"dedi ve Pietro elindeki oku tamlamasına Wanda'ya fırlattı.

"Pietro bu kadın kafayı sıyırmış resmen!"diye bağırdı Morgan korkuyla.

"Sakin ol Morgan.Ben şimdi ajanları çağırtacağım!"dedi ve elini kolundaki saate götürdü.

Bağırarak iki üç tane kelime söyledi ve bir anda odayı tüm ajanlar doldurdu.

"Eğer yaklaşırsanız çok değerli Morgan'ınınız 5 dakikalık bir ölüme kurmak gider."dedi Wanda çatallaşmış sesiyle.

Bir anda Morgan Wanda'yı kolundan tutup çevirdi ve bacağına tekme savurarak Wanda'nın yere düşmesini sağladı.

Tüm ajanlar ona şaşırmış bir biçimde bakarken Wanda yerde inliyordu.Canı yanmıştı besbelli.

Morgan buna gülmek ile cevap verdi.

Ve Pietro elini çak pozisyonuna getirdi:
"İyi işti ortak."dedikten sonra Morgan'da onun eline çaktı ve kafasını onaylarcasına salladı.

"Merak ettiğim tek şey nasıl böyle hızlı öğrendin dövüşmeyi."
Dedi Pietro şaşkın bir biçimde.

"Sky bayağı bir sert ama iyi öğretiyor."diyip omuz silktikten sonra Wanda'nın yanına doğru eğildi.

"Benle ne alıp veremediğin var bilmiyorum ama benden ve hayatımdan uzak dur!"diyip Wanda'nın yüzüne tükürdü ve odadan çıktı.

Wanda resmen ağlıyordu.

"Wanda iyi misin?"dedi Pietro ama Wanda cevap veremeyecek kadar kötü ağlıyordu.

———————————————————

Morgan zırhını tamamlamıştı işte şimdi tüm parçalar olması gerektiği yerdeydi.

"İşte bu!"diyip heyecanla elini çarptığında her şey tamamdı.

"Sunday zırhı üzerime geçecek büyüklüklere getir lütfen."

"Tabi bayan Stark."

Zırh bir anda küçüldü ve Morgan saatine elini tıklattığında zırh üzerine oldu.

Mükemmel bir görüntüydü geleceğin İron Queen'i.

"Rahatsız ediyor muyum?"diye sesle aniden arkasına döndü.

Ne cidden mi?Pepper mı?

"Pepper yani anne ne işin var senin burada?"

"Sana bir hediyem vardı baban Happy'e vermiş ve bende ondan alıp sana vereceğim."

Diyip arkasında sakladığı kutuyu görünürlüğe kavuşturdu.

"Bu ne anne?"

"Bu babanın zırhında kullandığı iron man eli belki senin zırhında işe yarar ha?"

Morgan Sevinç'le ve heyecanla kutuyu açıp içerisindeki parlak ve güzel görünümlü zırha baktı.

"Voavvvvvvvv!"diye bağırdığında Pepper kendini tutamayıp güldü.

...

İron Queen-Morgan StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin