Yes,and you?Gal-Galina

72 14 0
                                    

Medya:Nadya

Sonunda dövüş dersi geldiğinde titreye titreye dövüş yerine doğru gitmeye başladı.

"Bir dakika ya ben Morgan Starkım.Neden korkuyorum?"diyip kendini teselli etti ve dik durup yoluna devam etti.

Koridorun sonuna geldiğinde dövüş odasında beklediği gibi bir kadın boks torbasını tekmeliyordu.

"Öhöm öhöm."Morgan Boğazını temizledi.

Ve boks torbasını tekmeleyen kız ona döndü.

"Merhaba,Morgan olmalısın sen?"dedi yüzündeki tatlı gülümseme ile.

"Merhaba,Morgan olmalısın sen?"dedi yüzündeki tatlı gülümseme ile

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Evet,sizde Gal-Galina değil mi?Rus olmalısınız."

"Evet.Sanırım coğrafyan iyi."

Gerçekten çok güzel ve etkileyici gülüyordu.

Çok.

"Derse geçmeden önce bana siz demekten vazgeç.Bana Gal diyebilirsin."

Morgan olumlu anlamda başını sallayınca derse geçtiler.

"Şimdi beni yere sermeni isteyeceğim senden."dedi ve Morgan'ın karşısına geçti.

"Zevkle."Morgan yavaşça Galina'ya doğru ilerledi ve onu elinden tutarak ters çevirdi.Ama Galina hızla ayağa kalktı ve Morgan'ın ayağına bir tekme geçirip yere düşmesini sağladı.

Morgan yerde acıyla inlerken Galina sadece güldü.

Ve elini Morgan'a uzattı.

Morgan eli tutup kalkacakken Galina'yı da yere çekte ve ikiside yerde kıkırdamaya başladılar.

"Bu iyi hamleydi Morgan."dedi Galina ve ayağa kalktı.

"Ders bitti mi?"dedi tanıdık bir ses ve Morgan kafasını tanıdık sese doğru çevirince Pietro'yu gördü.

Yerden hızla kalkıp Pietro'ya koştu ve ona sarıldı.

Pietro onu kucağına alıp sarmaladı.

"Sana haberlerim var Morgan."dedi Pietro ve Morgan'ı kucağından indirip odasına doğru sürüklemeye başladı.

"Ne oldu?"dedi Morgan şaşırmış bir biçimde.

"Wanda bir ekip topluyor seni öldürecek güçten bir ekip.Burası güvenli değil.Seni Wakanda'ya götürmeliyiz."

"Ne?Hayır olmaz ben burayı bırakmam.Alıştım buraya.Hem ayrıca dövüş hocamı çok sevdim iyiki değişmiş."

"Evet bende sevdim çok güzel kadın."dedi Pietro iç çekerek.

Morgan ani bir hareketle Pietro'yu yere serdi.

"Boş yapıyorsun seni budala."

"Ahh."Pietro yerde acıyla inliyorken yavaşça yerden kalktı.

"Morgan şaka bir yana.Wanda seni öldürebilir.Gitmeliyiz bende geleceğim seninle ve istersen Galina'da gelir."

"Tamam peki."dediğinde zırh odasına gidip zırhlarını toparladı ve hepsini çanta haline getirdi.

Ardından odasındaki tüm eşyaları toplayınca Pietro'nun odasına gitti.

Galina hazırlanmıştı ve Nadya?

"Nadya'da mı gelecek?"

"Evet bir sorun mu var?"dedi Nadya.

Morgan omuz silkti ve uçağa doğru ilerlemeye başladı.

İron Queen-Morgan StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin