What

95 20 2
                                    

"Hey Pietro!Uyan!"diye bağırdı Morgan o cırtlak çıkarmaya çalıştığı sesiyle.

"Hey ne oldu?"dedi ve gözlerini ovuşturarak Morgan'a baktı.

"Lan niye benim yanımda uyudun ***"

Pietro hemen gözlerini kocaman açtı ve yatağa baktı.

"Şey ben-Şey aa-şey-"

"Başlıcam Şey'e hadi sadete gel yoksa alnının ortasında büyük bir delik ile karşılaşırsın!"dedi,Morgan.

"Dün seni odana taşıyordum taşırken uyuya kalmışım."

Morgan omuz silkti.

"Yanımda uyuya kalan ilk erkek değilsin aslında."işte şimdi sıra Stark egosunda.

"Ne!Kim uyudu!"dedi Pietro kaşlarını çatarken.

"Daha önce ilkokulda bir çocuk vardı o mesela uyumuştu.Ama ben onu camdan aşağıya fırlattım.Ve kolu,ayağı kırıldı."Morgan bu sözlerde çok gururlu konuşuyordu.

"Vay be.Stark iyi iş çıkarmışsın."dedi ve çak işareti yaptı.

Morgan'da elini uzatıp çaktı.

Ardından masasının üzerinde olan Programa baktı.

Zırh vaktiydi!!!!

Hemen laboratuvar'ına doğru yol aldı.

Değişik şarkılar mırıldanırken kendini gaza verip koridorun ortasında dans etmeye başladı.

Şarkının sözleri onu resmen ele geçirince ayağı yere takıldı ve yeri boyladı.

"Ahh-Ne şanssızım ya!"diye inlemesi sayesinde tüm koridor yankılandı.

Kendini toparlayarak ayağa kalktı ve laboratuvarına doğru yol almaya devam etti.

Zırh odasına varınca müziği açtı ve işe başladı.

4 saat sonra:

Elini alnına götürüp terini sildi,Morgan.

"İyi iş çıkarmışsın."dedi Pietro.

Morgan aniden kafasını dönünce Pietro ürktü.

"Tatlım yapma ama ben bir Stark'ım ve her zaman müthişim,zekiyim,milyonerim!"dedi ve müthiş egosunu konuşturdu Morgan.

"Bir de egoist...Bu arada Wanda Maximoff.Seninle görüşmek istiyor muş.Şu zırhının düşmesi konusunda."

Pietro Morgan'ı Wanda'nın yanına getirdikten sonra işine döndü.

"Evet ne istiyordunuz?"dedi Morgan lafa atılarak.Wanda'nın yeşil ama acı çekmiş gözlerine baktı ilk.Daha sonra kollarında olan yaralara.

"Sen zeki bir Stark olmalısın değil mi?Ben ölen birini geri getirmek istiyorum.Ve sen..."

"Sen delir mişsin.Ölen biri ger gelseydi babamı geri getirirdim değil mi?"

"Asıl deli olan sensin!O zırhların hepsi dünyanın katili katliamı.Sen iğrenç birisin ve bir delisin.Neyin peşinde olduğunu biliyorum Stark ama başaramayacaksın.Seni deli hastanesine kapattıracağım!"

Morgan kaşlarını çatmış bir biçimde Wanda'ya bakıyordu.Söylecek bir söz bulamıyordu.Sadece düşündüğü tek şey Wanda'nın cidden kafayı sıyırdığı.

"Sen...Seninle işim olmaz!Şimdi derhal bu binayı terk et!"işte bu sözler ölümü destekliyordu resmen.Yani sözün ses tonu.

Wanda elini telekinezi yaptı ve...

İron Queen-Morgan StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin