Mel

57 14 0
                                    

Medya:Morgan

"Morgan kaybolmadığımıza emin misin?"diye sordu Nadya.

"Hadi ama ben bir Stark'ım asla kaybolmam Nadya."

Nadya göz devirip Morgan'ın peşinden ilerlemeye devam etti.

Morgan her ne kadar sakin ve egolu görünse de kaybolduklarını biliyordu.

Sessizce elindeki holograma eğildi ve konuştu:
"Sunday bana nerede olduğumuzu ve yakınlarımızda kim olduğunu söyle."

"Wakanda ormanlarındasınız ve yakınlarınızda tam 4 adet insan var.Nadya,ve diğerleri belli değil."

Morgan telaşla arkasına döndüğünde Nadya ona sorar gözlerle baktı.

"İyi misin?"

Morgan hayır anlamında başını salladığında kafasına yediği büyük darbe sonucu yeri boyladı.

Son gördüğü şeyler Nadya'nın bağırmasıydı.

—————————————————-

"Neden bu kadar geç sürdü Mel?"

Dedi kırmızı saçlı bir adam Morgan'a dik dik bakarken.

Morgan gözlerini açtığında karşısında duran Galina'ya baktı ve durmadan Galina'nın yüzüne tükürdü.

Galina buna cevaben Morgan'a iyi bir yumruk geçirdi.

"Sen Galina değilsin değil mi?Ablacım.Asıl ismin Mel"dedi Morgan bilmiş tavırla.

"Ne?"

"Ablam olduğunu biliyorum.Amore Devidra isimli Rus kadınının kızısın.İsmin Mel.Babamın gayrimeşru kızı yani.Başından beridir hain olduğunu anlamıştım.Bu yüzden senin hakkında daha çok bilgi sahibi oldum ve seni buraya getirttim.Çünkü Shield binası tehlikedeydi."

Mel şaşırmış bir biçimde Morgan'a bakarken içinden lanet okudu.

"Bunu kimler biliyor söyle!"

"Herkes desem.Hepsi birer oyundu Mel ya da Mal."diyip büyük bir kahkaha kopardı,Morgan.

"Mel hemen gitmeliyiz buradan.Hayır gitmiyoruz bu kızı öldürmeden olmaz."

"Wanda ve Hydra bizi bekliyor gitmeliyiz seni aptal."diyen adamın alnına silahı dayadı ve gözünü bile kırpmadan adamı öldürdü.

"Şimdi sıra sen-"dedi anda başına aldığı darbe ile yeri boyladı.

"Nadya."dedi Morgan.

"Hadi gidelim."

İron Queen-Morgan StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin