Call T'challa

52 8 0
                                    

Morgan kaç dakikadır Pietro ile öpüşüyordu ve hala rahattı.

Hiç geçmeden onla saatlerce öpüşebilirdi.

Bir anda nefes almak için ayrıldıklarında Morgan nefes nefese kaldığını fark etti.

Tekrar dudaklarını birleştirdiklerinde Pietro işi uzatmak için elini Morgan'ın göğsüne koydu ama Morgan onu sakince ittirdi.

"Sorun ne?"dedi Pietro alınmışça.

"Şu anda yapmak istemiyorum."diyip yattığı yerden kalktı.

"Peki."dedi Pietro ve kalkıp odadan çıktı.

Bugün saat 7'de randevuları vardı ve bunun için hazırlanmaları gerekliydi.

Nadya sorgusuz sualsiz Morgan'ın odasına girince Morgan sinirle Nadya'ya baktı.

"Kapı çalmayı hiç öğrenemeyecksin değil mi?"dedi Morgan.

Nadya omuz silkerek konuşmaya başladı:
"Ne davetine hazırlanıyorsun?"

"Pietro ile yemek davetine."

"Biliyor musun?T'challa da beni yemeğe davet etti."

Morgan bu cümleye hiç heyecanlanmadı.
Ve elbisesini giyince önüne döndü

Yeşil elbise üzerine o kadar güzel oturmuştu ki.

Omuz hizalarında hafif açıklık vardı ve bu onu daha çekici yapıyordu.

"Vay be kızım işte şimdi yaktın!"dedi Nadya büyük el çırpışlarıyla.

Morgan tam ağzını açacakken yerden gelen ani bir sarsıntıyla düştü.Nadya onun yanına gelip onu kaldırmaya çalışırken,

Siren sesleri çaldı.Tim Wakanda bu sesler ile kafayı yiyecek derece telaşlanmıştı.

"Lanet olsun!Morgan iyi misin?"

"Hemen T'challa'yı ara!"

"Tamam dur bir dakika..."

"Hemen dedim!"dedi ve olduğu yerden kalkarak odadan çıktı.

Siren sesleri çalmaya devam ederken koşuyordu.Dışarıya koşuyordu olanı anlamak için.

"Hayır olamaz."dedi fısıltımız bir ses tonuyla.

Gördüğü manzarada tüm halk koşup duruyordu.Kaçmak için eşyalarını topluyordu.

Sebebi neydi?
Sirenler neden çaldı?

Morgan arkasını döndüğü anda Wanda ile karşılaştı.Wanda onu tek bir parmak şıklatışında yere serdi.

Ardından onun üstüne yürüdü.
Sakince ve yavaşça.

"Ne istiyorsun benden?"

"Seni öldürmek.Sen deli bir kızın tekisin.Stark'ın lanet kızı.Aptal kızı!"

Wanda Morgan'ın Üzerine tam geldiğinde Morgan bacaklarının arasına tekme attı.Ve hızlıca yerden kalktı:

"İşte Stark olmanın bir diğer özelliği.Herkesten farklı olmak."Dediği gibi Wanda'nın yüzüne yumruk attı.

Ve durmayıp devam etti.Onun üstüne çıktı ve onu yaşamına pişman etti.En sonunda Wanda onun zihnine girdi ve Morgan bayıldı.

İron Queen-Morgan StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin