Medya:Pepper
Yine her zamanki gibi annesiyle kavga eden Morgan hayatından bir kez daha nefret edip kendini lanet denklemlere verdi.
"Lanet olasıca denklem seni!"bu sözler bolca kin barındırıyordu.Bazen düşündüğü tek şey babasının neden öldüğüydü.
Bazen de babası yerine annesi ölsün diyip pişman oluyordu.
Hayatı tıpkı babası gibi soğuk kahveden ibaretti zaten başka ne yapsın?
Kilitli olan kapının tıklanmasıyla bu düşüncelerden uzaklaşan Morgan bir yandan kumral güzel saçlarını toplamakla ilgileniyordu.
"Morgan aç şu kapıyı!"kapıda söylenen Pepper'a aldırış etmeden saçlarını toplamaya devam etti.
"Eğer kapıyı açmazsan...-"
"Ne olur Pepper?"dedi genç kız alaycı sesini takınarak.
"Ben senin annenim neden bana karşı hep böyle saygısız olmak zorundasın!?"bu sözleri söylerken gözleri yaşlar ile dolmuştu.
Sesi zaten çatallaşmıştı.
"Ben senin çocuğun değilimdir!"
"Ama öylesin gerçek bu!"
Morgan onun bu bağırmalarına dayanamayarak kolundaki hologramı çalıştırdı.
"Sunday?Gizli bölgemi aç!"
"Tabi Bayan Stark."Sunday onun Friday'den sonraki robotuydu.Gelişmiş son teknoloji bir zeka.Aslında ona en çok arkadaşlık eden,
Ya da tek arkadaşlık edendi.Diğer insanlarla uyumlu olamaması gibi bir huyu vardı.
"Sıfır kokuyor burası."dedi girdiği gizli odanın içinde.
"İstediğiniz üzere tüm malzemeler geldi."bu sözlere Morgan kafasını sallamak ile cevap verdi.
Elini şıklattı ve bir hologram açıldı.
Elini hologram üstünde yatay bir biçimde gezdirirken bir yandan Sunday ile konuşmaya hazırlandı.
"Bana 4 numaralı Demir fonksiyonları göstersen?"
"Tabi...4 numaralı fonksiyonlar devrede."
"Bana bir de müzik çalsan?"dediğinde favori müziği çalmaya başladı.
Aslında yapmaya çalıştığı ama bir türlü Pepper'dan yapmaya fırsat bulamadığı bir iş vardı.
Bir zırh,babasının soyundan gitmek istiyordu.Ancak Pepper onu kaybetme korkusundan dolayı o zırhı yapmasına izin vermiyordu.
İlk nereden başlayacağını bilmiyordu.Sanırım ilk zırhın ateş ve uçuş bölümleri yapılmalıydı.
"Sunday bana elektro manyetik reaktörleri göster."
"Tabi Bayan Stark."
Elektro manyetik reaktör bir hologram üzerinde büyüyordu.Elini iki yana açıp daha çok büyümesini sağladı.
Ortaya müthiş ışıklı bir cisim çıkınca elini ağzına götürdü.Cidden şaşırmıştı.
"Vooavvv."diye büyük bir ses çıkarması sonucu Sunday konuşmaya başladı:
"Bayan Stark Pepper Stark sizi soruyor.Ne diyeyim?"
"En güzel anımı bozdun şu an Sunday."bu sözleri oflayarak puflayarak söyledi.
"Hala soruma yanıt vermediniz Bayan Stark."
"Tamam yukarı çıkacağım."diyip merdivenlerden çıkarken bir yandan gizli bölgeyi yani çalışma,zırh odasını kapattı.
Yavaşça ve sakince odasından çıkarken kapıyı açmadan önceden derin bir nefes verdi.
Kapının arkasında telaştan yüzünde binlerce ter damlası olan Pepper belirdi.
"Tanrım!Morgan beni telaştan öldürdün...Ben çok telaşlandım o kadar bağırdım neden cevap vermedin?!"
"Şey aa ben-Müzik.Müzik dinliyordum çok yüksek sesle hemde."
"Hadi toparlan Clint'e gidiyoruz bizi davet ettiler."diyip elini Morgan'ın odasına doğru kış kış işareti yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İron Queen-Morgan Stark
FantasiaSen,Morgan Stark babanın soyundan gitmelisin. Senden Tabi Demir adam olmanı beklemiyorum. Ama senden müthiş bir Stark olmanı istiyorum. Yada Demir Kraliçe-İron Queen. Seni.Yani kızımı en çok seni özleyeceğim galiba güzel kraliçem.Seni 3000 kez s...