Medya:Pepper
"Evet mükemmelim."dedi Morgan dik duruşuyla.
Pietro gözlerini yere indirip derin bir nefes verdi.
Sessizlik kemikleri kemirecek duruma gelince Morgan konuşmaya başladı.
"Ee bana odanı tanıtacaktın?"
"Tabii."
"İşte bu benim canlarım."diyip ellerini altından oklarına götürdü.
"Altın ok mu?"Morgan'ın yüzü şaşırmıştı.
"O sadece altın değil o..."
Morgan elindeki hologramı okun üztünde gezdirdi.
Ve boğazını sıkıca temizleyip konuşmaya başladı.
"1896 yılından kalma.Saf altından yapılmış.Ve çok büyük tarihi bir önem taşır."dedi ve kollarını göğsünde bağlayarak duvara yaslandı.
"Şa-ka mı bu?"dedi Pietro şaşkınlıkla.Hemen Morgan'ın yanına giderek elindeki hologramı incelemeye başladı.
Hologramdan sesler gelmeye başlayınca Morgan hemen elini çekti.
"Ahh olamaz gizli bölge.Sunday bana gizli bölgeyi tara ve zırhlara ikinci koruma kalkanını tak."
"Gizli bölge içerisinde yüzü maskeli olan 2 adam var.2 koruma kalkanları devrede."
Morgan derin bir nefes verdi.
Pietro: "Neler oluyor Morgan?"
"Birisi evimize girmiş."
"Nasıl?"
"Sana bunları sonra açıklarım benim gitmem gerekiyor."diyip odadan çıktı.
Merdivenlerden inerken sürekli ofluyordu.
"Yok ben böyle yetişemem.Sunday uçuş takımını gönder."dediği anda uçuş takımı vücuduna yerleşti.
Elleriyle yönünü yönlendirerek gidiyordu bir yandan da Sunday'e gizli bölgenin kalkanlarını soruyordu.
"Kalkan durumu sıfıra düştü."dediğinde seslice büyük bir küfür savurdu.
Son hızını kullanıp elinden geldiğince hızlı gidiyordu.
En sonunda Stark kulesine varınca binanın tüm camlarının neredeyse kırıldığını gördü.
"Pepper Stark yani annem binada mı?"
"Evet."diyince binaya bodoslama daldı ve bu dalmanın sonucu bir bina camı daha kırıldı.
"Anne anne!!!"her yere doğru boğazı yırtılasıca bağırıyordu.
"M-mor-Morgan."kekeleyerek kulağına gelen sesin sonunda Morgan annesinin enkaz altında kaldığını fark etti.Üzerine düşen şeyleri kaldırmaya çalışıyordu.
Bunu başaramayınca derin bir nefes verdi:
"Sunday zırhımı yolla.""Ama efendim-"
"Ne dediysem yap annem şu siktiğimin enkazı altında geberiyor!"bu sefer bağırmıştı.
Bir anda vücudunu saran zırhla boynu dikleşti ve enkaz parçalarını teker teker kaldırdı.
"Anne!"diyip Pepper'a hiç olmadığı kadar özlemli sarıldı.
Pepper kızının bu yumuşak haline çok sevinmişti.
Şimdi sıra gizli bölmedeydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İron Queen-Morgan Stark
FantastikSen,Morgan Stark babanın soyundan gitmelisin. Senden Tabi Demir adam olmanı beklemiyorum. Ama senden müthiş bir Stark olmanı istiyorum. Yada Demir Kraliçe-İron Queen. Seni.Yani kızımı en çok seni özleyeceğim galiba güzel kraliçem.Seni 3000 kez s...