Düzenlendi!
13 gün olmuştu Avengers'ın yarısının bebeğe dönüşeli.
Diğerleri alışmıştı bebeklere bakmaya. Ama bir sorun vardı akşamları bebekler uyumuyor büyükleri de uyutmuyorlardı.
Sabah ki enerjileri akşamda aynıydı.
Loki 9
Clint 8
Bruce ve Bucky 7
Pietro ve Wanda 6
Peter ise 4 yaşına basmıştı. Ama büyümüyolar Doktorun dediği gibi yaşları durmuştu. Ya da onlar öyle sanıyordu. Çünkü 5 gündür yaş atlamamışlardı.En küçükleri olan Peter'in Tony'nin evde olmadığı zaman ağlıyordu. Ve bugünde tüm ekip göreve gittiği için Peter ve diğerleri evde Pepper ile yanlızlardı.
Pepper, Peter'i kucağına alıp yatıştırmaya çalıştı.
"Gelir yakında Peter." Dedi çocuğun saçlarını okşarken.
"Yakında. Ne zaman? Saat söyle bana abla" Peter'in göz yaşlarını silip yanağından öptü. Peter, Pepper'a abla diyordu çünkü babası ile bir baği olmadığına emindi.
"İşte 3 saat sonra felandır. Şu an evden çok uzaktalar."
"Ben babamı istiyorum Abla!"
"Baban mı?" Arkadan gelen sesle herkes o tarafa döndü. Loki ise direk kaşlarını çattı.
Kulenin balkonundan içeri giren 2 metrelik adam gülümsedi.
Robot muydu o?
"Benim de babam o biliyor musun. Beni yaratan adam"
"Ultron?" Pepper hatırlamıştı. Kaşlarını çattı ve robotu dikkatle izledi.
"Ta kendisi... Şimdi sizden bir şey isteyeceğim."
"Ve bizde yapmayacağız" diye sakince söylendi Loki.
"Loki! Sende mi? New York savaşına neden olan adam şu an bir çocuk... Bu harika."
"Ne dediğini bilmiyorum."
"Hatırlamıyor... Senle birlikte olmak istiyorum küçük adam." Ultron elini Loki'nin küçük suratına yaklaştırdı.
"Bırak onu!" Wanda'nın kırmızı büyüsü adamın elini sardı. Wanda'nın sisi adamın elini fazlada olmasa buruşturdu. Sinirlendiği zaman daha da kuvvetli oluyordu sisi.
"Wanda kızım." buruşmuş eline şaşkınlıkla baktı.
"Bu halinle daha da güçlüsün." Bu sefer Loki'yi bırakıp Wanda'ya yürümeye başladı.
"Benden her şeyi mi alamazsın!"
Herkes sinirle Ultron'a bakıyordu.
"Bize bulaşma robot. Wanda'ya hiç"
Robot, Wanda'ya gidecekken durdu.
Korkmamıştı. Wanda'yı almak işine yaramazdı.Kendisinin yaşamasını güvence altına alması için başka biri lazımdı.
O da Peter'di.
"Bana, siz ucubeler lazım değilsiniz. Bana bu lazım" hızlı ve net adımlarla Peter'i tutan Pepper'a yürüdü.
Küçük çocuk korku ile Pepper'in omzuna kafasını gömdü.
"Peter'i alamazsın!" Clint, sinirle tısladı.
"Bal gibi de alırım" Peter'i kadının kucağından çekmeye çalıştı. Pepper yüzünden alamıyordu. (Y/N: Ultron bey ne yapıyorsunuz?!)
"İşi mi zorlaştırma kadın!" Peter'i bırakıp kadının boynundan tuttu. Buruşmuş eliylede Peter'in t-şötünden tuttup kadından ayırdı. Pepper boğazını sıkan robottan kendini ayırmaya çalışıtken tısladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Avengers
FanfictionAvengerların yarısı Strange yüzünden bebeğe dönüşmüşken diğer yarısıda onlara bakmak zorunda kalsaydı...