Gideli uzun olmamıştı... ama onun bakış açısına göre aylar olmuştu. Bu bir mecaz değil.
Güzel bir şekilde ayrılsalarda Peter büyük ihtimalle ondan nefret ediyordu. Kendi adı gibi emindi Tony.
"Tony, alacağız zaten onu en yakın zamanda"
"Baban yoktu demi senin Steve?" Adamın başka bir konu açmasıyla gözlerini büyülttü Steve.
"Efendim?" Dedi sessiz bir şekilde.
"Senin baban yoktu. Babasız büyüdün demi Steve?"
"Evet" dedi tek kaşını kaldırdı. "Hayatımın yarısından beri yoktular"
"Ama o çocuğun hayatının başından beri yoktu. Sonra tanrı ona yani bir başlangıç verdi. Bizlerle... ama bu sefer yeni hayata karşılık May'i aldılar. Şimdide bizden uzak cehennemi yaşıyor Steve."
"Bu onun için kolay değil. Hiç kolay değil. Bu sefer tek başına. Kim bilir ne kadar üzülüyordur."
Diyerek kafasını eydi.
Bu sefer ne süperkahraman olmak, ne dahi olmak neden milyoner olmak işe yaramıyordu. Sadece ona bir baba olmak zorundaydı.
"Evlenmem lazım"
"nE!?"
Steve'n yüzüne uzuncana baktı adam. Bir şey demedi.
"Evlenmem lazım" dedi tekraren.
Steve umutsuzca ve kırgınca bakıyordu. Ama Tony'nin gözlerinden uzağa.
Pepper olamazdı. Uzun bir süre önce ondan yarılmıştı. Nat zaten hiç olmaz. Bu cümleyi kurmaya başladığı andan Bruce'un üzerinr atlama olanağı vardı.
"Benim biraz düşünmem lazım" Steve'in yanından ayrılarak salonu terk etti.
Steve ise sadece 'Önündeki kişiyi görmüyor' diye geçirdi içinden.
----------
"Hey Nat!" Arkası dönük olan Nat'ın omzuna dokundu Tony. Ondan yardım alması lazımdı -Ünlü, kimseden fikir almayan Tony Stark. Şu an yardım istiyordu-
Tony, Nat'ın omzuna deydiği an Nat korku içinde dönerek Tony'nin kolunu döndürdü.
Tony acı içinde Nat'a yakınmaya başladı.
"Nat. Nat, Sakin ol" dedi acı içinde. Nat sakinliyerek yüzünü sildi.
Ne olmuştu ona.
Tony dikkatli bir şekilde Nat'a baktı ama Nat yüzünü göstermemeye çalışıyordu... Ağlamasını göstermek istemiyordu.
Kızarmış gözler, kızarmış burun şişmiş yüz ve mosmor göz altları.
"Nat?" Dedi tıkanmış sesiyle.
Nat'ın halini ilk kez böyle görüyordu.
Her gördüğünde 'Korkusuz, kendinden emin' birisiydi."Benim de duygularım var Tony" dedi. Sesi kısılmıştı. Kim bilir ne kadar bağırmıştı isyanla.
"Evet var biliyorum Nat." Dedi Tony. Nat sırtını dönerek geri eski yerine geçti.
Tony'de onu takip ederek yanına oturdu. Sanal Balkon... ses geçirmeyen ortam...
"Güzel seçim" dedi. Odanın sanal halini göstererek.
"Onu şimdiden özledim Tony" Peter'dan bahsedilyordu. Komik eğlenceli çıtkırıldım olan Peter'dan.
"Bende... bende çok özledim." Dedi Tony. Kim özlemezdiki onu.
"Ölmedi biliyorsun demi. Sadece... gitti" gitti demek aynı hoşçakal demek gibi istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Avengers
FanfictionAvengerların yarısı Strange yüzünden bebeğe dönüşmüşken diğer yarısıda onlara bakmak zorunda kalsaydı...